Ett barn til? Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Er de til å stole på? Jeg har tidligere kun brukt CB sine eggløsningstester. Har da funnet ut at jeg har ganske god kontroll på når eggløsningen kommer. Ut fra mine beregninger skal jeg ha eggløsning torsdag i neste uke. I og med de digitale er så dyre har jeg denne måneden bestemt meg for å prøve strimler. I går fikk jeg positiv eggløsningstest strimmel. Da var strekene like tydelige. I dag var "eggløsningsstreken" mer markert enn kontrollstreken. Dette tyder jo på at jeg skal ha eggløsning i morgen eller mandag - noe som altså overrasker meg.... Hva sier dere som har brukt strimler tidligere eller bruker de nå - er de til å stole på?
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 har brukt de, prøvde en CB samme månde, strimlen viste helt annet resultat enn strimlene, i følge strimlene skulle jeg ha EL på torsdag, mens CB viste EL på søndag, CB hadde rett hos meg hvertfall... Men kan hende andre opplever de anderledes da, se føler jeg bare ikke for å stole på strimlene etter den månden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå