Gå til innhold

Rnselsesblødning som lukter vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere opplevd at renselsesblødningen lukter dårlig? Ca 2 uker etter fødsel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja huff. Det luktet også like vondt av utfloden som kom i en ukes tid etter renselsen var over. Følte meg skitten hele tiden. Går heldigvis over etter hvert :-)

Skrevet

Jeg syntes også det luktet vondt, og 3 1/2 uke etter fødsel hadde jeg fremdeles illeluktende utflod. Fikk da en urinveisinfeksjon som jeg måtte få antibiotika for, og da gikk jammen meg den illeluktende utfloden over ila en dag også... Så jeg tror jeg hadde en annen infeksjon oppi der et sted i tillegg. Hvis du fremdeles har illeluktende utflod om ca 1-2 uker ville jeg tatt en tur til legen.

Lykke til!

Skrevet

Ja, det luktet ganske vondt så lenge renselsen varte, og det luktet nesten like rart av utfloden en stund etterpå. Det tok ganske lang tid før det luktet "vanlig" igjen husker jeg...

Skrevet

Men lukter det veldig vondt, så bør du kontakte lege. Kan bli infeksjon i livmoren.

Skrevet

Utfloden min fortsatte og lukte vondt lenge etter fødselen...jeg gikk på lactal i 7 dager og da gikk det over...kan bare være at da man har blødd lenge blir det ubalanse i ph verdien i underlivet..Prøv lactal..kjøpes reseptfritt på apoteket:))

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jepp. Jeg hadde bakteriell vaginose.

Skrevet

Men hvor tidlig kan man bruke Lactal eller f.eks. Canesten? Hvor fort gror det oppi der?... Er 4 uker etter fødsel for tidlig?...

Gjest eelis+kian
Skrevet

Vent til du har sluttet å blø.

Skrevet

Det luktet ikke så veldig godt, men det er normalt. Hvis det lukter veldig mye, eller lukten har endret seg, kan det være tegn på infeksjon fikk jeg beskjed om av jordmor. Det gjorde det heldigvis ikke hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...