Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Hvordan føler vi oss i dag da damer. Her var det litt dårlig da jeg stod opp, spiste litt kornmo og tok meg et bad. Så kom det seg. Blir ikke noe testing på meg denne helgen. Ikke fått tak i test. Men jeg aner nok at noe er på gang. så noe testing blir det nok mot slutten av neste uke.

Håper at det er mange som har fått noe posetivt foreløpig denne helgen, satser jeg på å være med på det neste uke :):):):)

Videoannonse
Annonse
Gjest LilleDina + 2englebarn
Skrevet

Hei HF79 :)

ja, får håpe du er en av de som kommer seg videre nå.. Tror kanskje jeg er en av de selv?! Tempen er 36,5, noe som er høyt for meg, den pleier å være mellom 34,9 og 35,3 til normalt :)

Er kvalm på morgenen, og noe ellers også, men det går over når jeg spiser mat (blir ca hver 3 time).. + en del symptomer ellers, men enda jeg tror det er noe på gang, så prøver jeg å si til meg selv at det bare er innbilning, slik det har vært ellers.. Men tar mine forholds regler, jeg og sambo er bedt på noe kake og vin i kveld, laget meg saft og helt på hvitvins flasker, om det blir oppdaga, så får vi ta det som det kommer, håper på å kunne dekke over det hele!

Skal teste meg på bursdagen min, 15 juni, vært mye om og men om dette, men samboeren min mener det ikke kommer til å være noe skuffelser i bildet.. Så vi får se om han har rett =)

Skrevet

Hei. jo vil tro det skal bli godt med kake:):). Håper vi havner sammen inne på 1.tri. Og at det vil gå bedre derfra. Vi får krysse fingrane og håpe flere vil følge. Ha en fin helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...