Lykkeligmamma:) Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har normalt sett en syklus på 28 dager slik ca. Første dag av siste mens var 15.Mai. Testet positivt 25.Mai, og regnet da med el rundt 27.Mai? Hadde masse el smerter, og trodde da jeg hadde el. Men neste uke forfulgte med el smerter, og følte meg ikke i form. Tok da en ny el test Onsdasg 2.Juni, som var positiv. Det vil vel si at egget aldri slapp uken før, og jeg ikke hadde el? Men derimot kanskje el uka etter. Men er det da umulig å bli gravid denne pp? Eller kan det skje, og ikm da blir ei uke senere? Er vel vanskelig å vite svar på dette. Men må bare spørre. Aldri opplevd dette før. Har ikm idag, men ingen tegn til tanta. Men kan jo da være den Kommer om en uke, hvis den følger på ca 14 dager etter el denne mnd. Har ømme bryster, stikninger i eggstokkene, og kjennes ut som mensen er på vei. Veldig humørsyk, Men, slik føler jeg det jo ofte hele uka før ikm også. har brukt wild jam i 8 dager nå, men tenkte ikke ta disse lengre denne pp.
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Kan faktisk hende du er gravid (vil ikke gi falske forhåpninger).. Er en del som tester positivt på EL tester fra 1-3 uker etter EL, og det har vist seg at graviditeten har slått ut på testen.. Men av og til slipper eggene senere enn ventet desverre, i så fall, om dere skal ha fått det til å klaffe, må dere hatt sex senest 5 dager før den forsinkede EL.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Jeg hadde EL ca. 10 dager fopr sent. Og resultatet er en snuppe som nåer 10 mnd;)
Lykkeligmamma:) Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2010 Tusen takk for svar:) Jeg er ikke gravid. Vet dette kan slå ut på el tester. Å tenkte mye på dette den uken jeg testen positiv for andre gang på under ti dager. Men kom jo frem til at det umulig kunne vises så raskt uansett. Å så teste jeg tre dager etter dette igjen med både el test og graviditetstest, som begge var nagative. Så egget slapp nok ikke når det skulle ha gjort, men ei uke senere. Så kan vel forvente mens ei uke etter jeg normalt sett skulle fått den. Bare å smøre seg med tålmodighet å vente Det kjedelige er jo at vi hadde masse sex rundt den dagen første el testen var positiv, men rundt den andre testen hadde vi da kun sex dagen etter positiv test, og så da fire dager etter dette igjen. Så eneste muligheten for å da kunne blitt gravid er da den dagen etter positiv el test, å det er jo ikke akkurat stor sjangse med kun en gang. Men får bare ente å se, eller da prøve igjen neste mnd:) Merker litt symptomer på mensen, men ikke kommet noe. Men er sikkert normalt å få symptomer nå, siden jeg egentlig har ikm idag. Å hvis jeg skal ha blitt gravid vil jeg jo ikke merke noe til dette på noen dager til heller. Er veeeldig prementruell idag, men kanskje dette kan komme av wild jam? Eller så er det bare som vanlig uken før mens. Masse lykke til videre alle
Lykkeligmamma:) Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2010 Duuu, hva mente du i forhold til det at hvis vi skulle fått det til å klaffe denne mnd, måtet vi ha hatt sex fem dager før forsinket el? Var dette noe i forhold til utslag på testen og da eventuelt gravididtet? Ikke noe med forsinket el, og å kunne bli gravid å gjøre? Føler meg litt dum som spør om dette, men.. skjønte ikke helt Idag er puppene mine kjempeømme, og jeg har menssmerter, så venter egentlig bare på at den skal komme. Så får jeg bare se. I stad når jeg var på toalettet, hadde jeg litt rosa aktig blod, slim på papiret. Kunne dette ha vært festeblødning, eller er dette for seint? Etter siste positivv el test, er jeg nå 8-9 dager dpo. Størst sjangse for at dette er starten på mensen, men .. bare lurer.. Hvis syklusen min hadde vært normal denne mnd, ville jeg hatt ikm igår. Så kan jo være el testene bare tullet med meg, og at jeg hadde el ved første testing, og at ikm nå er påvei. Igår morges, og idag fikk jeg positiv el test. bare testet for morro skyld. Får ingen forhåpninger av dette, men fikk bare lyst Men kan ikke si de var heeel positive. De var ikke sterkere enn test streken, men d var en sterk strek der. Tok også en grav test igår, som var negativ. Men det visste jeg jo, siden det er altfor tidlig å teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå