*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Noen som har erfaringer med denne 3-hjulingen? Bra/dårlige erfaringer?
tiks Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Jeg synes denne vogna er veldig lett å trille. Spesielt når man går i butikker og man kan "slippe" forhjulet løs :-) Også er den ikke så tung, så den er grei å få inn og ut av bilen, enten i en eller to deler. Vi har også bilsetet i teutonia, så vi kan klipse på vogna når vi skal en rask tur i butikken. Negativt er vel at bagen ikke er så stor og romslig. Man kan velge mellom hard eller myk bag. Vi har hard bag og jeg tror den er mer stabil og sikrere. Jeg synes at kurven under vogna har bra plass, men umulig å få inn en pose under der, pga for mange stolper i veien (der er simo og mange andre vogner mye enklere). Vi skal så smått gå over til sportsvogndelen nå snart, så der har jeg ikke så mye erfaring enda.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Jeg kjøpte den når størsten var 6 mnd og synes den var bra da, helt til jeg erfarte diverse ting med den. Når han satt mot meg og lente seg forover tippa vogna, den har dårlig fjering og er hard pga de flate plasthjula og rister veldig på litt ruglete vei. Jeg synes sportsvogndelen var kort og trang. Sønnen min er ikke spes stor av seg og når han var 2 år var den for kort til han og for trangt med voksipose nedi. Den var ustabil og håpløs på snø, jeg bytta den ut når han var 2 år med en ny simo kombi i steden, som jeg nå får brukt til mitt nyfødte andre barn Men for all del, den var god å trille på kjøpesenter da. Behagelig med svingbart forhjul iallefall
Gjest Kira06 Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Jeg var veldig fornøyd med den de første mnd. Lett å trille nesten uansett underlag, og lett å få med seg overalt. Vi har den myke bagen, og jenta vår er nå snart for lang (hun er 69 cm), men den har holdt lenge. Men jeg er ikke sånn kjempe fornøyd med sportsdelen. Synes det er tungvindt når man skal regulere ryggen, og det er litt for få stillinger å velge mellom. Så vi har nå kjøpt en litt mindre og lettere sportsvogn i tillegg. Uansett, så ville jeg absolutt anbefalt en 3-hjuling fremfor en med 4 hjul.
Gjest Kira06 Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Er forresten enig med "tiks" når det kommer til kurven under vogna. Helt håpløst å få ting inn og ut pga hvordan vognen er bygd opp. Men det bedrer seg når man snur den til sportsdelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå