Gå til innhold

dere som har gjort dette før.. ang arret osv..

Anbefalte innlegg

hei jenter :)

arret mitt er veldig fint forsåvidt,en strek bare men lurte på.. det er hardt på den ene siden og mykt på det andre? og den siden det er hardt er der jeg har vondt.er det vanlig? blir det mykt ettervhert?

såret vesker ikke noe i det hele tatt men jeg bruker fortsatt bandasje hun kom for 12 dager siden.

jeg ble sydd sånn innvendig så ble ikke stiftet men fikk sånne klistre "strips" langs såret som skulle dette av av seg selv.noe de ikke har gjort enda.. skal jeg bare dra de av snart?

og hvor lenge skal jeg bruke bandasje egentlig?

tusen takk igjen for svar :)

god helg

Fortsetter under...

At det er hardt på den ene siden kommer nok av at det er litt væske innkapslet. Det vil forsvinne etterhvert. 12 dager er kort tid i denne sammenhengen, så ikke bekymre deg.

Stripsene blir nok på så lenge du går med bandasjen, og jeg ville ikke dratt de av. Ikke fordi det er farlig, men fordi det kan være vondt. Jeg ville tatt av bandasjen og luftet såret så lenge det ikke væsker. Husk å fortsatt holde det rent:)

jeg tok bandsjen av dager etter snittet, men stripsene holdt vertfall en mnd.

Ville ikke ført noe. Jeg er enda hadr på den ene siden(3år siden) men det er ikke vondt. Har et utrolig flott arr :) Takk til legen for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...