magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Er ikke det litt rart? Han blir like sulten, like trøtt og sliten og like humørsyk som meg. Ganske slitsomt egentlig, er som å ha to hormonbomber i samme hus. Er jo liksom jeg som skal ha enerett på det hehe.. Andre som har sånne menn? Kan jo tillegge at han la på seg 10 kg i forrige svangerskap, og ser ut som det går den veien nå også...Og det er ikke alltid jeg som bare MÅÅ på butikken og ha noe godt, det er like mye han. Er dette helt normalt eller?
Snuskomrusk Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Hehehehe, innbillt svangerskap er ingen spøk Har ikke opplevd det selv, men venniner og kolleager forteller om menn som får morgenkvalme, oppkast, humørsvinginger, melkeproduksjon (?) og legger på seg mer enn sine bedre halvdeler. Er visstnok ganske vanlig, forteller vel egentlig bare at du har en mann som gleder seg/tar dette så inn på seg selv at han utvikler samme symptomer som deg Håper bare at han ikke har symptomer som overgår deg, at han må pleies mer enn du må i svangerskapet Lykke til videre med baby og mann
magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2010 Hehe.. godt å høre at han ikke er helt unik i så måte ;o) Takk for svar!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 hehe.. har ikke tenkt sånn mye over det, men sist svangerskap gikk sambo opp i vekt sammen med meg, men han gikk ned i vekt igjen den siste mnd. men denne gangen, er han humørsyk og kranglevorn, sliten og trøtt og gretten. og har sånne " må ha det, bare må ha det" oftere enn meg, har hodeverk, og er litt uvel av og til
betts Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 he he:-) morsomt:-) Men det har visst noe med hormonene å gjøre. Partneren blir påvirket av dine hormonforandringer, det er helt normalt. Men ganske rart med tanke på at det er du som går gravid og ikke han.. he he
magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2010 Ja ikke sant?! Føler liksom at det er jeg som må ta hensyn til han og ikke omvendt... ;oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå