Gå til innhold

Føler meg ikke gravid lenger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+5 idag..og har mistet alle symptomer! Jeg har vært kvalm, hatt vonde brøst, mye stikking i magen, og har til igår hatt mye vondt i ryggen. I dag føler jeg ingenting..og er litt bekymra! Alt er jo normalt?!?!?!

Hatt 1 MA for 5 år siden, og har først nå klart å bli gravid igjen.. Hvorfor skal alt være så innmari vanskelig?? Skal snart på tidlig UL, men kan ikke si at jeg gleder meg.....

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Vet akkurat hvordan du har det. Har hatt 5 MA uten at dem har funnet noe galt med meg og samboer. Nå satt spiren igjen og jeg skulle ønske jeg fikk all verdens kvalme og alt som hører med ved å være gravid. Hittil har det ikke vært annet enn trøtthet. Vi må vel bare prøve å slappe av og nyte den gode formen men er vanskelig å ikke bekymre seg. Jeg skal også på tidlig UL og gleder meg ikke akkurat heller. Nesten så jeg jeg lyst til å avbestille faktisk :(

Skrevet

Jeg va til ultralyd når jeg var 5 uker på vei, og var veldig nervøs..å sa til gynekologen at nå blir det 2 uker til neste gong, men når en uke hadde gått kunne jeg tenkt meg å dra på ultralyd igjen for å få en bekreftelse!! Det kommer til å bli ett helvete dagene før ultralyden..men det er best å få vite hva som skjer uansett hva som møter deg!

Synes livet er veldig urettferdig til tider..å så 5 MA. Er ikke rart du er nervøs!!! Jeg hadde ikke vært menneske jeg då..synes du ej veldig veldig flink <3

Får prøve å slappe av ja, men..hvordan skal vi få til det da?!! Håper virkelig det går bra for dere denne gangen!

Jeg tror for min egen del, at jeg må slutte å lese alt om MA/SA her inne, blir jo helt nervevrak av det..:((

Skrevet

Ja man blir nervøs av all lesingen her inne, men dessverre så er det veldig vanlig med MA... Jeg har blitt mye roligere etter vi var på utredning og dem kunne love at vi kom til å få barn. Så nå tar jeg det egentlig med ro. Eneste jeg gruer meg til er det UL. Håper bare alt er bra der så jeg kan puste ut igjen :D Når skal du på UL neste gang da? Krysser fingrene for deg og spiren. Denne gangen SKAL spirene klore seg fast hos oss!!!

Skrevet

Veldig vanlig med MA ja, men synes det hadde vært bedre med SA istadenfor..HATER narkose og utskraping...:(( Men..det kan jo være att alt ser bra ut, og at jeg er urolig for ingenting :) du har aldri hatt symptomer på at du har vært gravid??merkelige greier...jeg er mest urolig for at jeg ikke har vondt i brøsta lenger..blir nesten litt irritert ;) Skal på UL neste torsdag, så det blir veldig nervepirrende..men men, da får vi endelig svar!!! Når skal du på UL då? Jeg skal si fra hvordan det går på torsdag.. Krysser fingrene for oss begge to!! Synes vi fortjener at det skal gå bra :) :)

Skrevet

Ja du må si fra hvordan det går ja! Jeg vet ikke når jeg skal inn enda. Fastlegen min sendte inn henvisning i forrige uke så regner med at jeg får timen i posten denne uka :) Jeg kan bare ta kontakt med sykehuset direkte om jeg vil, men har bestemt meg for å være mye roligere denne gangen og ta ting etterhvert. Hjelper ikke å stresse med å komme inn på UL i hvertfall så prøver å være så rolig som jeg bare kan :) Jeg har fått kjempe ømme pupper idag så nå er jeg gla :D Jeg har hatt noen små symptomer i begynnelsen av svangerskapene men har aldri følt med sånn kjempe gravid om du skjønner hva jeg mener. Men denne gangen har jeg en veldig god følelse så satser på at det går bra denne gangen. Hvis ikke prøver vi igjen :) Skal krysse alt neste torsdag så håper jeg virkelig du får gode nyheter :) Har du fått noe mer symptomer du da?

Skrevet

Hei!

Jeg er 7+5 i dag og har bestilt meg UL førstkommende torsdag.

Mistet absolutt alle symptomer for 2 dager siden.

Helt merkelig følelse.

Hadde en SA i januar.

Kjenner jeg er veldig urolig nå. På en måte gleder jeg meg til UL for å få svar på en annen måte gruer jeg meg veldig.

Greier ikke tenke på annet.

Vi får ønske hverandre lykke til tror jeg:o)

Skrevet

Masse lykke til :) Skal krysse fingrene for deg også :) Lenge til du skal på UL da?

Skrevet

Jeg er bare veldig veldig kvalm idag..har ikke klart å halde noe nede idag, men skulle så gjerne vært litt øm i brøsta..menmen..sann er det bare!! Hvor langt har du kommet då "jeg og han og vi tre"??

Har bestemt meg for å tenke bare positive tanker..de kan jo ikke skade :)

Lykke til til oss alle :)

Skrevet

Er vel ca5 uker tror jeg så veldig tidlig enda :) Husker jo ikke når jeg hadde mens sist.. Lenge leve hukommelsen :D Vi får hjelpe hverandre med å tenke positivt. Dette her går så bra atte :D

Skrevet

Siden jeg våknet i dag med enda mindre symptomer enn i går så bestilte jeg meg UL hos Volvat (heldigvis hadde de ledig time).

Der banket det et lite hjerte og alt så bra ut:o)

7+5 estimerte hun da.

Bestilte meg ny UL allerede i uke 11 for at jeg ikke skal legge ut på ferie uten en bekreftelse hvis jeg fortsatt er like fri for symptomer.

Jeg er ganske glad nå ja.

Merkelige greier.

Håper inderlig flere får den samme beskjeden her

Lykke lykke til!!!

Skrevet

Åååååh så utrolig herlig å høre :) Nå ble jeg gla ja :D Skal til fastlege imorgen så spent på hva som skjer videre med oppfølging osv :) Føler meg bare mer gravid for hver dag som går :) Så denne gangen er jeg mer positiv enn noengang før :D

Skrevet

Flere symptomer heier vi på "jeg og han og vi tre?"

Lykke til i morgen!!!

Flott at du har en god følelse selv. Det er bra!

:o)

Må endelig rapportere om hvordan det har gått i morgen da:o)

Skrevet

Må si "Mr & Mrs Smith and Smule" at det gav meg et lite håp :) takk før det!!!!

Ligger å spyr jeg, er jo et symptom det også, men skulle så gjerne hatt ømme pupper...men men!! Får bare se hvordan det går :)

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd, alt såg fint ut:) jippi!!! Fortsatt ikke flere symptomer, men det går bra ;)

Skrevet

Supert!!!! Nå ble jeg glad!

Dette er jo bra saker:o)

Skrevet

Ååååh blir så glad når jeg hører at det går bra for dere :) Var hos fastlegen min igår og hun prøvde og ta utvendig UL,men så ikke så veldig masse bortsett fra at det var noe der :) Jeg kommer til å få masse oppfølging fra sykehuset så venter bare på innkallese nå :) Fant ut at jeg har termin på bursdagen min så det er jo artig selv om den sikkert blir flyttet etterhvert :)

Skrevet

Hold ut litt til så får du svar...

Dette går bra "jeg og han og vi tre?" :o)

Skrevet

Jada tar ikke noen sorger på forskudd.. Prøver å kose meg og slappe av og synes det fungerer greit så langt. Er liksom den UL som jeg gruer meg til for det er der ting som regel har skjært seg. Fosteret vil liksom ikke utvikle seg videre fra uke 5-6.. Men dem har ikke funnet noe galt så denne gangen er det min tur ja :D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...