Gå til innhold

Herregud, jeg er gravid...!!!!!????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulere så masse med spiren ; )

Er vel vanlig med UL i uke 7 vill jeg tro Hcg er vel sånn hipp sann happ, har drevet i dette gamet siden 2003 og alldri vært vandt til å ta noe Hcg prøver. Ofte ville det bare stresse folk unødvendig. Forskjellige rutiner fra plass til plass.

Jeg er selv gravid, 7+2 og det er enda ikke gått opp for meg skal på UL på Onsdag, fikk satt inn 2 egg så det skal bli spennende å få vite hvor mange der er ; )

tusen takk for svar! Satt inn to her også :)

Har vondt i magen og puppene. Søstern sier hun også hadde det (har en på 9 mndr), men jeg går på støttende hormoner som også kan gi symptomer.

Gratulerer så mye med dine spirer også!! Vi må bare håpe. Du må ha masse lykke til :) Skjønner godt du er nervøs, samme her..

Tihi, vet alt om det der... Fikk positivtest på torsdag, er enda satt enda jeg. ;) Vi har prøvd i 7 år, så dette er spennende :) Var en tur hos legen igår, målte da HCG. Skal tilbake til uke for ny test.. Skal ringe sykehuset på mandag, og avtale time for UL. Tror det var snakk om i 6-7 uke, da kunne de se hjertet..

Lykke til :)

KLEM

Annonse

Morsomt å lese disse meldingen!

Hvordan regner vi prøverøvere ut ut hvor langt vi er kommet?? Er det slik at man legger på to uker på innsettingsdag?? I så fall - kommer UL i uke 7 fortere enn jeg trodde. Håper det!

Det er vel også sånn at vi som må gjennom assistert befruktning er mer bekymret. Mangen blandede følelser fremover. Pga. strevsomme & tøffe prosesser. Jeg kjenner godt på akkurat det. gleden vil liksom ikke helt slippe seg løs. Bekymringene overskygger......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...