m240 Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 Hei, jeg prøver å bli gravid.Har vel prøvd i ca 2 mnd uten noe spire.Jeg har eggløsning.....har hatt det i 4 dager nå har tatt test hver dag. Er det mulig heller.....er det noen som har hatt det samme ? kanskje en ide og komme meg til gynokolog da men venter i det lengste da vet dere.Håper på svar fra dere:-)
Lillemy36 Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Du har ikke eggløsning i 4 dager, mulig egget prøver å slippe, men ikke får det til. Egget har ikke sluppet før El testen er negativ igjen. bruker du billigtester der du selv må studere streken?? Jeg kan anbefale Digital EL testere fra CB, da er det ingen tvil om når EL er... Det hører vel med til skjeldenheten at man blir gravid etter 2 mnd. Det sies at det er ca 20-25% sjangse for å bli gravid når alt ligger til rette rundt eggløsning. Når du i tillegg er over 40 år så kan vel kvaliteten på eggene bli noe dårligere, men det er selvfølgelig ingen dum ide å gå til gynekolog. mener de som er over 40 får hjelp litt før de som er i 30 årene.... Håper svaret mitt var til litt hjelp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå