Gå til innhold

Bekkenløsning...

lille_spira

Anbefalte innlegg

Dere som hadde bekkenløsning første gangen, fikk dere det igjen andre gangen? Er gravid igjen, og tenker med skrekk og gru tilbake på da jeg bare klarte å gå 20 meter av gangen... :o

Er så gla for den lille i magen, men frykter sånn bekkenløsning igjen. Er bare 8 uker nå og kjenner ingenting. Har en jobb der jeg går og står hele dagen, og vil gjerne jobbe lenge ;)

Fortsetter under...

Hei =)

Jeg var ikke sånn voldsomt plaget med bekkenløsning sist, men jeg fikk andre bekkenløsningsrelaterte problemer. Fikk for eksempel en skiveutglidning med låsning i ryggen, som ble forårsaket av hormonene som gir bekkenløsning.

Nå er jeg 7+1 uker på vei og har hatt bekkenplager i 3 uker allerede... Klarer ikke å trene og får vondt hvis jeg gjør for mye i løpet av dagen. Begynner i ny jobb i morra og er svært spent på hvordan det skal gå =P

Jeg hadde kraftig bekkenløsning første gang som begynte ca i uke 12. Denne gangen merket jeg også bekkenet tidlig men med noen forhåndsregler har det holdt seg noenlunde stabilt fram til uke 20. Nå er jeg i uke 23 å kan fortsatt gå normalt!! Ser ut som om det denne gangen kan bli bedre *krysser fingrene*. Begynte med behandling hos kiropraktor når det begynte å merkes å synes dette har hjulpet veldig.

Tror det er veldig individuelt om du får bekkenløsning igjen med nr 2. men ville ved første tegn på at det kan komme begynt med en eller annen behandlig og tatt noen forhåndsregler (som jeg regner med du vet hva er siden du har hatt bl før ;)

Håper virkelig for din del at du slipper unna denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...