Gå til innhold

Har bestemt meg for easy walker quattro. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Vi skal til Nederland om to uker for å besøke venner, og der får jeg tak i duovognen med sølvbag for ca 4250 kr. Det er vel et kupp. Var og så på vognen på babyshop i går og likte den veldig godt. eneste minus jeg har funnet så langt er at den ikke har håndbrems. Men det har jeg ikke brukt så veldig mye på spiriten heller, så kanskje jeg greier meg uten?

Kom med easy walker erfaringer dere som har.

Fortsetter under...

Har vurdert denne, men har nå bestemt meg for emmaljunga nitro city. Grunnen var vel fordi det ikke går an å snu sittedelen, slik du får barnet vendt mot deg. Men det store plusset var de store gode lufthjulene fremme. Men synes også baggen var så liten på Qutro'en, og vi får i vinter, så trenger vinterpose i den lille baggen, blir vel litt trangt for den lille.

Men ellers virker vogna kjempe grei og god å kjøre =)

Jeg har denne og er veldig fornøyd, spesielt med bagvognen. Synes det har vært fantastisk å ha en såpass romslig, men likevel veldig nett og lett bagvogn. Er ikke enig med at det er liten bag, vil faktisk hevde at den er blant de største i sin klasse. Jeg har brukt den med Voksi Classic, og det er vel blant de største posene som fins! Bagen er f.eks bredere enn Simo sin bag til kombivogn, dog noe kortere. Min erfaring er imidlertid at barna vil opp før de har rukket å bli for lange for bagen. Min pike på 8 mndr, og hun er ikke liten, kan fortsatt ligge godt i bagen. Hun fyller den jo, men uten at det er trangt.

Jeg er imidlertid i ferd med å selge vognen da jeg ikke klarer å venne meg til at hun skal sitte vendt fra meg i sportsvogndelen. Har hatt to barn før som jeg har hatt vendt mot meg, så det er en vane som er vanskelig å snu. Har derfor hatt en Simo kombi i tillegg til Qtro'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...