Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet mye i det siste og vært skikkelig sliten. Var skikkelig dårlig her den ene dagen med vondt i hele kroppen, kvalm og sensitiv hud. Sovet mye, men jobber natta.

Fant ut at første dag mens på sist periode var 6. eller 7. mai. Uregelmessig mens, men pleier å ligge rundt 29 og 30 dager.

Mitt spm er som følger; kan jeg være så stressa at mensen uteblir så lenge? Og hvor lenge kan mensen utebli pga stress? Den må vel komme en eller annen gang vel??

Nå er dette selvfølgelig blitt litt psykisk for meg, kjenner etter om den kommer... så vurderer test hvis den ikke dukker opp innen idag lørdag.

Litt murringer i magen ellers ikke noe.

Fint hvis noen orker å si noe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du..

sliter desverre med uregelmessig mens selv:( har ikke hatt det nå siden 17 april..:Sog har jo så lyst på barn, så er forferdelig kjedelig..:(men kjenner det blir veldig psykisk slitsomt fordi jeg går å tenker på hele tia om ikke mensen kommer snart..

Skrevet

fått undersøkt deg hos lege eller??

Skrevet

vært hos lege og jeg har syster på eggstokkene.. så det kan gjøre det litt vanskelig, pluss at jeg har noen kilo for mye så skal prøve å gå ned i vekt for å se om det hjelper da.. men tanta mi har anbefalt nattlysolje til meg, for det brukte ho før ho ble gravid med fetteren min.. så tar det nå+multivitaminer og follinsyre..også går jeg til fotsoneterapeut.. hadde rimelig regemessig mens i mars og april, men så ble det borte igjen..:( så håper det snart kommer tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...