*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Da det andre *mamman til Emma & Mathias* ikke hadde plass til flere bokstaver, endret jeg litt på det..hihi.. En liten til på vei som det synes av mitt nye nick...
Nordlandnøtta Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Koselig, lykke til med ny graviditet. Tja,,, kanskje man skal hive seg rundt igjen hihi.. ) Når har du termin?
Askepott med prinsesse<3 Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Gratulerer med spire i magen:) hvordan får du til å skifte nick egentlig, har prøvd mange ganger men får d bare ikke til... hihi
Tigerpote Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 Gratulerer! Du endrer nick på din side, under personlige opplysninger tror jeg, eller innstillinger?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2010 Takk takk Foreløpig termin 7 februar, men den er usikker pga uregelmessig mens.. Så skal på UL rundt uke 12 for å få et mer konkret svar på hvor langt jeg er på vei.. bim_snupsi83: Hvis du klikker deg inn på "din egen side" og deretter på brukerinformasjon, så kan du bytte nick...
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 12. juni 2010 #8 Skrevet 12. juni 2010 Gratulerer med spiren i magen!
Gjest Kira06 Skrevet 12. juni 2010 #9 Skrevet 12. juni 2010 Gratulerer så mye:) Mange gale damer her for tiden, som er så tøffe at de får to rett etter hverandre*s*
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2010 Hehe, ja, føler meg litt smågal som kaster meg ut i dette, men vi skal vel klare dette også Ikke helt planlagt, hadde satset på at spiren ikke ville sitte før til høsten, men samtidig så valgte vi jo å ikke bruke prev., så ble enige om at om skjedde det før høsten, så fikk vi ta det som kom Pappaen er ufør da, så jeg har han hjemme hele tiden, så jeg får mye hjelp med ungene.. Tror ikke jeg hadde taklet dette om han skulle jobbet flere timer hver dag, og jeg vært hjemme alene med to babyer..hehe..
Gjest Kira06 Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Tror det hjelper mye å være to ja! Mannen min har pappapermisjon i MANGE uker nå, og det er helt fantastisk å være to hjemme selv om vi bare har et barn (og en hund). Jeg skulle jo egentlig jobbet, men ble sagt opp pga finanskrisen når jeg var gravid, og har dessverre ikke fått meg ny jobb enda. Men sett fra den lyse siden får vi gjort utrolig mye i hus og hage, noe som har vært vanskelig når den ene jobber og den andre passer barn. Masse lykke til i tiden fremover, så må vi få litt oppdateringer da:)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Gratulerer,gøy...hvor tette blir dem? Her er det 20mnd mellom de to første og 3år mellom nr2 og 3;-) Lykke til med graviditeten!!!
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 13. juni 2010 Det blir 15 mnd i mellom dem På de jeg har nå er det 5 år forskjell, så dette blir uvant, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå