*tyren72* Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hei. jeg har en rekke med neg icsi forsøk bak meg det siste var i okt i fjor dette var ett fryseforsøk som også ble neg. da jeg tok dette siste forsøket gikk jeg for første gang på prednisolon og albyl-e. Men som sakt ble forsøket neg. men så 30 des tester jeg for første gang på 7 år Positivt og dette på egenhånd. men gleden ble kortvarig for mistet 5 uker på vei :-( Så det jeg har fått føre meg nå er at kansje det er prednisolonen som har virket inn litt her (håper )lenge etter he he, noen som har vært med på noe av det samme eller hva tror dere? Også er det en ting til. Vi har bestemt oss for og ikke ha flere forsøk men jeg har enda noen prednisolon igjen og lurer på om jeg skal ta de og se eller? Hmmm er litt usikker her. Hva ville dere gjort og når evt kan jeg starte og ta de? Fikk tanta i dag.... Håper noen har noen svar..
*tyren72* Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2010 dytter litt og håper noen kansje har ett svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå