Gjest Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Man ser rett og slett gjennom klærne at de stikker ut Ikke pent! Noen råd/tips?? Har brukt mye skjerf og cardigans utenpå t-skjorte, men begynner å bli litt i varmeste laget nå...
forstebim82 Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Hva med en BH? skjønner ikke helt problemet...?
SolsikkeKleo Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Skjønner greia. Her stikker det også ut. Gjennom vattert bh og tjukke plagg. Det er vel rett og slett bare noe vi får finne oss i, eller hva?
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Bruker selvfølgelig BH hehe. Men de synes igjennom!
Gjest Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Mh... må kaskje finne oss i det bare... synes bare det er flaut Ser liksom ikke akkurat så pent ut. Tenkte på om jeg kanskje skal legge inn ekstra vattering i BH-en men da må jeg anskaffe meg nye BH-er for det er det ikke plass i i de gamle, det ser ut som jeg må snart likevel. Men vet ikke om det hjelper heller da...
*Nøtta* Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Finnes det ikke sånne "plasterlapper" på Lindex' undertøysavdeling som skjuler brystvorter mon tro?
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 14. juni 2010 #7 Skrevet 14. juni 2010 Hmm, er det så stygt da? Mange menn liker det jo, hehe... ;-) Men jeg forstår, ville ikke selv syns det var noe gøy! Håper du finner en løsning, kan dessverre ikke hjelpe. Kan bare si at tror ikke det er så fælt som du selv føler.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Har samme problemet! Sambo blir litt distrahert av dette til tider, mens jeg syns det er veldig ekkelt. Går rundt med konstant stive brystvorter! :s
MyLittlePony Skrevet 15. juni 2010 #9 Skrevet 15. juni 2010 Kjøp deg BH som er mer vattert...mine BHer kan en ikke se noen ting gjennom :-) Og de er tykke hele veien, ikke sånn der push-up innlegg... :-) Ta deg en tur på Lindex, de har masse fint og litt ordentlig :-)
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 15. juni 2010 #10 Skrevet 15. juni 2010 Hei har ikke dette problemet men hva med og bruke ammeinnlegg?? det kunne kansje funke.
engel81 - g08, g10 Skrevet 15. juni 2010 #11 Skrevet 15. juni 2010 Kjenner meg godt igjen! Fått kjempestore brystvorter som synes gjennom vatterte BHer og genser. Har bestemt meg for å ikke bry meg... Og tenk så fine de blir å amme med:) Men tenker også at ammeinnlegg kan være en god ide. De er jo lette å få tak i på matbutikker og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå