Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Del Skrevet 11. juni 2010 Brystene mine er ganske små. Noenlunde brukbare nå som jeg er gravid igjen, men jeg synes brystvortene er ufattelig ekle! Ved første barn prøvde jeg tappert å amme, men slet med at brystvortene ikke knoppet seg. Tror det var da forakten for brystene virkelig startet. Nå venter jeg nr to. Usikker på hva jeg kommer til å gjøre... Hater å vrenge fram puppen blant andre, er redd jeg må slite like mye nå. Knipset, kløp og dro i vortene sist. Ikke mye moro... Flere? Melkemengden var forøvrig laber sist. Noen som har opplevd at dette har vært forskjellig fra et svangeskap til et annet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141968263-jeg-kan-ikke-fordra-brystene-mine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #2 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan kjenne igjen følelsen.. har små bryster selv, og da jeg oppdaget at ikke bare var de små men de klarte ikke produsere melk til barnet mitt HELLER- uansett hva jeg gjorde.. vel, dette var vel et nederlag både for puppene og meg sjøl...men klarte å godta det etterhvert- og kose meg med mini. Med nr. to var forventningene senket enda noen hakk- ville ta det som det kom- selv om håpet om del- eller fullamming var der. Denne gangen fikk jeg nesten brystbetennelse flere ganger i tillegg...ikke bare produserte jeg altfor lite melk- den kom saakte (tok evigheter for jenta å spise et halvt måltid-) OG jeg fikk ondt i bryster det knapt var melk i! Føltes urettferdig- og jeg var faktisk sint på mine små fordeler en stund...!! MEN tok avgjørelsen i samsvar med forståelsesfull ansatt på kuvøseavd. (prematur nr. to)., og tok kortere tid å godta situasjonen og starte flaskemating... Ikke akkurat slik du har hatt det da, men sånn er min erfaring... Men vet om flere som hadde lite melk i første og masse i andre svangerskap. MItt råd er å ta ting som de kommer- ikke ha så store forventninger. Jeg fikk høre at "joda, det går sikkert mye bedre denne gangen- spesielt siden det er så kort tid siden forrige sv.skap! " Men jeg torde aldri tro helt på de, og prøvde å fokusere på andre ting enn amming... Jeg hadde jo en suuper spedbarnstid med nr. en ETTER at jeg godtok flaska - vi kosa oss stoort. Det har jeg tenkt å gjøre nå også- og ikke la manglende amming og "ubrukelige pupper" ødelegge tiden med mitt barn! Dette er en tid vi aldri får igjen:)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141968263-jeg-kan-ikke-fordra-brystene-mine/#findComment-142052523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2010 #3 Del Skrevet 3. juli 2010 altså- nr. to var prematur- barn nr. en fullbåren... Ble litt uklart ser jeg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141968263-jeg-kan-ikke-fordra-brystene-mine/#findComment-142052537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå