Gå til innhold

Var på tidlig UL i dag:))))))

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Jeg har jo opplevet dette før, og komme på tidlig UL og ikke inne hjerteaktivitet. Det endte i en MA i slutten av mai -09. Den første vi mistet i uke 19 var jeg jo 10 uker på vei før jeg ant det ut, slapp liksom da unna denne problematikken med tidlig UL:)

Så i dag skulle jeg altså få det bekreftet, dro i vei med masse ulike følelser. Sovet dårlig i natt og hadde skikkelig løs mave i hele formiddag.....sa til meg selv at det sikkert ikke var gode nyheter:/

Men der fikk jeg se det nydeligste synet av dem alle, nemlig et bankende hjerte:)))) Kjente jeg kunne senke skuldrene litt, selv om jeg vet at mye fortsatt kan gå galt......skal tilbake til ny UL neste fredag, dette fordi gynekologen lurte litt på om det kunne være to!!!!!! Da hun sa det, begynte jeg å le høyt......hehe.

God helg til alle-klem fra meg

Fortsetter under...

Gratulerer med flott resultat på UL! Blir spennande om det er to på neste kontroll! Ynskjer deg all lukke vidare!

Har sjølv vore på UL i veke 7 pga småblødningar på dei tider, som heldigvis fort slutta. Veldig spesielt å sjå hjarta slå :-) Gler meg til neste UL i veke 17! Men det er lenge til, er 9+0 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...