Gå til innhold

vi er uenige her i hjemmet.. Synes dere rød , oransje eller sort takstein er finest ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi får ikke bestemt oss :)

Skrevet

Naboen vår har rødt takstein og den er kjempefn. Men ikke rød rød....men mer rød med litt hvitt - uten at den er rosa.

Tenk etter hva dere vil like om 10år.

Skrevet

hvorfor ikke grå? tror jeg ville valgt grå om jeg skulle hatt takstein.

Vi har forøvrig shingel, har valgt grå der, men ikke ensfarget grå, var en stilig, som går i flere gråtoner, og det ser ut som skygger. dritstilig;)

ikke det at det er så mange som bryr seg om hva folk har på taket uansett.

Men det kommer jo litt annpå hvaslags farge dere har på huset ellers og, eller evt hva slags farge dere ønsker å ha om 10 år.

Skrevet

Kommer an på huset, men skikkelig teglsten som er mer eller mindre orange er alltid riktig.

Skrevet

kommer ann på huset, fargen på huset, og miljøet/naturen rundt

men liker godt sort, passer til allt liksom

Skrevet

Det er da helt avhengig av husfargen! Skjønner ikke at det er mulig å besvare spørsmålet for folk uten å vite det, men dere er kanskje synske hele gjengen?

Vårt hus er svart, så vi valgte rødaktig stein. Det er pent, får mange kommentarer av folk som går forbi. Hadde jeg hatt røst hus, ville jeg aldri valgt rød stein, men svart. Hvitt hus - tja, antagelig svart, evt rødt.

Skrevet

Hva faen svarer dere på??? Hva er husfargen?

Skrevet

Uansett husfarge ville jeg valgt svart. Jeg synes ikke det er pent med rød eller orange taktstein, samme hvilken farge huset har.

Skrevet

Syntes Rød er finest,vi bor i skogkanten og har Zanda sin antikk røde,og huset vårt er beiset i lyst(kyst).Men dette er jo avgjørende på hus fargen deres.

Skrevet

Rød! Det er det som er skikkelig takstein!

Skrevet

Altså. Betongstein er malplassert på sveitserhus. Hvis man bygger noe som ligner sveitserhus, ligner det mer med teglstein. Mao. Det er ikke husfargen som teller. Det er hustypen. Teglstein eldes vakkert, noe ikke betongstein gjør. Prisen er langt høyere, men levetiden mye lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...