Rottisjenta Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Må bare fortelle; Var på ul i dag og det var så gøy ! Jeg venter tvillinger og de var så aktive - snur seg, turner nesten, sparker, strekker seg, armene opp til ansiktet og ned igjen +++ Også sparker de til hverandre ! :-D Den ene sparker til den andre og den andre svarer !! Helt utrolig å se på. Hadde grua meg til denne ul - så redd det skulle være noe galt, men alt er strålende bra og det ser ut til at det er to jenter <3 <3 <3
♥Axinija♥ Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Så fantastisk gøy!!!! Gratulerer med to spirer i magen, dobbel lykke!!!! Ha en fortsatt god helg, litt av en start på helga for deg....hehe.... Klemmer
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Ååååå, så helt herlig:=) Gratulerer med tvillinger, Så morro. Kos deg masse nå:=)
Rottisjenta Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2010 Takk jenter, ja, det var så flott. En annen ting som var veldig bra er at jeg har lurt på om jeg kanskje kjenner bevegelse, men siden jeg ikke har gjort dette før har jeg vært usikker på om det jeg kjenner er babyene. Nå vet jeg at det er det for nå så jeg jo hva som skjedde i magen når jeg kjente skjelvinger og bobler Ååå - lykke <3
Hvitkløver2020 Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 å morro!!! Nå fikk jeg lyst på tvillinger også hehe:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå