Gå til innhold

Noen som husker mysteriet om/med det levende lik?

Anbefalte innlegg

Om de danske, svenske og norske barna som finner en død mann i strandkanten. MEN han har en tvillingbror som de tror er han, og da må de jo finne ut av dette... Mulig det var en program i midt i smørøyet?!

AHH tenk å være liten igjen :) men en 20 kroning til lørdagsgodt og ikke minst Borgen Skole...åååhhhh :)

Fortsetter under...

Annonse

Åh, den serien husker jeg. Den var kjempeskummel!

http://no.wikipedia.org/wiki/Mysteriet_med_det_levende_lik

Jeg er en sucker for rock n roll wolf (mum is home) og shagma (fransk tegnefilmserie om jordas indre)..

Ja jeg husker "Mysteriet med det levende lik". Den flotte jenta som var med da...tenk om jeg kunne bli som henne...sukk...

"Borgen skole" var også morsomt.

Favoritten min var "Anne fra Bjørkely" og "Veien til Avonlee".

Jepp jeg er t 80 talls barn så husker alle de seriene dere har ramset opp her;) Mysteriet med det levende lik var kjempeskummelt;);)

Skulle ønske at de kunne sende den serien igjen men det gjør de vel neppe, er nok uansett ikke det samme som på 80 tallet med lørdagsgodteposen og sacosekken;)

Annonse

Ja!! husker mysteriet med det levende lik. Var jo bare dødsspennende.

Midt i smørøyet og sorte maske... Lillebroren min var dritredd for sorte maske, og løp på rommet hver dag rett etter barnetv til han var ganske stor... sikkert 5-6 år i allefall.

Ja, den husker jeg godt! Gikk på sommermorgen eller noe sånt, hun pene danske jenta har jeg sett mange ganger som voksen skuespiller.

Borgen skole, Pelle og Proffen-filmene og Frida. Lurer på om om dagens unge ville synes det var gøy, eller om det er totalt utdatert, følte meg veldig gammel nå ja;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...