Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har offisielt ingen viljestryrke og har spist godteri istedenfor middag i dag. Tenker hver dag at "nå, nå må jeg kule bæret litt" mtp å ikke spise meg stappmett hele tiden eller gi sånn etter for sukkerhungeren. Men neida. Jeg er et svakt, svakt menneske.

Ja, dette er et klageinnlegg. Nei, det blir ikke bedre av å lese av alle som proklamerer at de har gått ned i vekt eller kun lagt på seg et halvt gram. Grrr. Beklager outburst, men det måtte bare ut. Sikkert litt ekstra irritabel etter å ha vært på Ikea i timesvis. Jeg er vanligvis blid og fornøyd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste bare en halv porsjon med middag istad fordi jeg hadde mer lyst på pakka med Pez som ropte på meg på kjøkkenet - så du er jammen ikke alene!

Jeg har ikke peiling på hvor mye jeg har gått opp, men det er jammen ikke et halvt gram ihvertfall! Jeg får tvinge meg selv på ei vekt før neste kontroll, så jeg er forberedt på å få det skumle tallet skrevet ned i helsekortet ;p

Ser bare for meg trynet på jordmora jeg var hos mens jeg spiser godteri her. Ifølge hu skulle jeg nemlig leve på gulrøtter og fisk. Jeg er et svakt, svakt menneske også, men jeg håper og tror at jeg kan få bevega meg litt mer i sommer :)

Skrevet

Ah, deilig å høre:) Selv om mitt inntak bestod av langt mer enn en pakke Pez.

Lykke til. La oss stå sammen i sukkerkrigen ...!

Skrevet

Jeg er langt nede i min sjuende Pez-pakke nå og må bare innse at det dessverre bare er én igjen. Huff og huff.. Jammen bra jeg klarte å la være å kjøpe mer godteri på butikken istad. Hvis ikke hadde det blitt fortært også!

Skrevet

Jeg er også svaaak denne gangen, altfor svak:/ Har lyst på noe søtt nesten hele tiden, og på dager som denne, hvor jeg er ekstra sliten og trøtt- blir unnskyldningene bare flere og flere dessverre... Derfor; lettvinte pølser til middag og nå supermix lakris til dessert.. Grønnsaker, hva var det for noe, sa du? :P

Var jo så flink forrige gangen og spiste søtt bare i helgene, da var jeg jo så fryktelig pliktoppfyllende overfor lille i magen og livredd for å gjøre noe "galt"- men ikke denne gangen nei.. Trøster meg med at førstejenta bare veide 2900 g ved fødsel, så om denne babyen får noen ekstra gram fett på kroppen pga mitt sukkerinntak, så skader ikke det akkurat, er vel bare positivt i så måte;)

Min egen kropp tenker jeg ikke så mye på, for regner med at kiloene vil renne av igjen rimelig fort med to små under 2 år i hus, med alle trilleturene og bæringen og herjingen det kommer til å innebære! Nei, spis og vær glad er mitt motto, det ordner seg nok:D

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på Pez!! Om ryggen ikke dreper meg i morra så skal jeg kjøpe det! Namnam... :)

Skrevet

Det var helt nydelig! Har hørt at pez og lovehearts skal hjelpe på halsbrann, så jeg spiser det forebyggende! ;)

Skrevet

Så fint å lese at jeg ikke er alene!!!

Har gått opp 7 kg til nå (er 20+6 idag)...veier nå rett under 72 kg på mine 167 cm over bakken!

Heldigvis har jeg en fantastisk samboer som synes magen og puppene er skikkelig turn ON, så jeg føler meg ikke skrekkelig kroppslig sett...all ære til han der! ;D

Spis og nyt livet!!!

GOD HELG :D

Skrevet

Kos dere med alt det gode - jammen i meg mye bedre enn å være så vanvittig kvalm!! Nyt livet:O)

Skrevet

Jeg er 24+4, og har hittil gått opp 7 kg! Har dilla på nektariner :D Er glad det er en sunn ting i allefall hehe gomler i meg nektariner, fersken, vannmelon, plommer og moreller uten grenser! :D men, blir litt lakris og potetgull også, men har ikke spist så lite usunne ting på flere år som jeg har nå de siste 5 mnd...

MEN, jeg er avhengig av cola... det er usunt til 1000, og har mye koffein... cola <3

Skrevet

Så godt å lese at jeg ikke er alene. Når jeg var hos jordmor og nevnte at jeg var blitt så glad i potetgull fikk jeg den kjeftesmella om at jeg kun får spise potetgull på lørdager!!! Heldigvis nevnte jeg ikke det daglige sukkerinntaket mitt etter dette (fordi jeg ikke turde). Etter det fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg nesten ikke har spist potetgull, men heller byttet til KUN sukker!

Alt med lakrissmak går ned på strak arm. Doc, Ifa, Lakrisal, Skolekritt, søppeldynga, Allsorts, godt og blandet ja, rett og slett det meste!! I tillegg begynner jeg å få høyt blodtrykk, så burde ikke, men klarer ikke la være! :(

Heldigvis er jeg også blitt kjempeglad i sure frukter. vannmelon, jordbær og bringebær ligger i toppskiktet av snacks! :) sjokoladelysten som vanligvis likner heroinavhengighet (bare MÅ ha) har mer eller mindre forsvunnet i graviditeten, men jeg spiser faktisk enda en del- rett og slett av gammel vane.. trist eller hva????

Skrevet

jeg går i 28 uke og har lagt på meg 12 kg totalt.sukk... 6-7 kg skyldes hormonene jeg gikk på i forkant. så egentlig så har jeg kun lagt på 6 kg under svangerskapet.. blir jo litt deppa men min mann bare ler av meg og syns jeg er deilig med mine frodige former..he he.. Har heldigvis klart å stoppe vektøkningen de siste ukene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...