Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Har funnet litt på HM.... Men har dere tips ellers? Nettet el? tenker særlig på bukser og skjørt...synes det er vanskelig å finne ting som ikke strammer...for da gjør det vondt... Takk damer!
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Syns også H&M har en del ok mammaklær, som ikke koster all verden heller. Er ikke interessert i å kjøpe klær til tusenvis av kroner som jeg bare skal bruke en kort tid. Har ikke funnet noe bra nettsted, så jeg tar også i mot tips :-)
Miss Snow Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har kjøpt litt på H&M og de klærne er veldig gode! I tillegg har jeg bestilt litt fra Ellos som også er knall. Hører rykter om at Laredoute skal ha bra ting også.
..snøklokke.. Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har vært på shopping idag. Måtte kjøpe bukser ja. Det fant jeg på HM, et par kjempekule dongeri slim legs. Og shorts. Pluss kjole og bh. På Noa Noa fant jeg en kjole jeg kan bruke både nå og etterpå, samt en bukse som også er multibrukbar. Indiska hadde mange topper og kjoler. Så jeg føler jeg har fått brukt penger på fine og flotte ting som jeg også kan ha senere!
imami Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er veldig fornøyd med en bukse fra polarn o pyret. Den har heldigvis ikke sånn lang greie over magen, noe som jeg ser for meg kan bli litt varmt og ekkelt i sommer...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Jeg går for vanlig tights og tunika jeg. Trenger ikke være mammaklær direkte. Syns de har noen behagelige, lange singleter på Bik Bok som det er litt stretch i. Ellers florerer det av tunikaer overalt. Jeg kjøpte et mammaplagg i forrige svangerskap og det var en vanlig langermet topp i H&M. Veldig behagelig den og Jo, også en joggebukse, med veldig mye stretch i livet, men den ble nesten litt stor for meg.
Gulljentene Skrevet 12. juni 2010 #7 Skrevet 12. juni 2010 Anbefaler La Vida-butikken i Haugesund for dem som bor i nærheten.. Ellers har de nettbutikk også, men da noe dyrere. Veldig bra bukser!!! Lang greie over magen har de riktignok, men i veldig god kvalitet, ikke sånn som f eks mammajeansen fra HM som bare sklir av Utvider seg bare man ser på dem, jo!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2010 Takk! Er visst mye HM... Sist jeg var gravid hadde både Formes, Lindex og KappAhl fine ting...har arvet noe men de ser litt rare ut...eller er feil sesong... Prøver å kjøpe minst mulig mammaklær og gå for gjenbruk...men bukser er altså vedlig vanskelig...jeg har mange topper, men lite å bruke dem til... Og er de taldri så lite stramt gjør det vondt synes jeg... Ja ja....litt desperat akkurat nå :-)
togutter-08og10 Skrevet 12. juni 2010 #9 Skrevet 12. juni 2010 Så vidt jeg vet er det kun HM av kjedebutikkene som selger mammaklær nå. Og de har dessverre ikke str xs, s er nesten alltid utsolgt, så derfor er det ingenting som passer meg der. Små slanke jenter ttrenger også klær (litt hormoner som trengte å komme ut, he he) Zara har også litt mammaklær. Vil gjerne ha noe nytt, men finner ikke noe jeg liker. Hadde heldigvis tatt vare på jeansene fra forrige gang, men ikek toppene, må ut og lete i butikker.
*Nøtta* Skrevet 12. juni 2010 #10 Skrevet 12. juni 2010 Jg var en runde idag og lette etter noen bukser,men uten hell.. Så nå blir det tights (selvom jeg overhodet ikke kler det,men tenker som så at det bare er nå i en periode av livet..) og lange topper/kjoler over. Satser på en varm sommer slik at det kan brukes med god samvittighet. ;-p
AnnaLena Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Meg og Magen i Tønsberg har utrolig mye fint og billig. De har nettbutikk også. www.megogmagen.no. Kan anbefales;)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 www.name-it.no har klær fra mamalicous..type veromoda/vila til lik pris..like fornøyd hver gang jeg handler der!
Tiny Surfer Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Cubus selger haremsbukser i alle farger til 149 kroner. De er kjempeløse og gode rundt magen, og ser ut til å bli min følgesvenn til slutt.
cmilla80 Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 Laredoute er abselutt ikke å annbefale.. Har bestillt klær derfra 1 gang og aldrig mer.... For det første så juger fargene.. Ble veldig skuffet, for fargene på klærne var mye mer falmet, enn det det så ut på nett.. Og den ene toppen var altfor stor for størrelsen, så den sendte jeg tilbake.. Ønsket en mindere str, men fikk isteden penger tilbake. Men fikk bare halve beløpet tilbake, for resten tok dem i port/ gebyrer.... Husker jeg betalte svinedyrt for 2 topper og en genser som er av ett stoff som mister fasongen fra dag 1.. Og ingen av dem har jeg brukt( kansje når jeg vasker)... Så jeg annbefaler abselutt ingen å gå i den
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 Redningen for meg har vært topshop.com og asos.com Tømte Topshop i London i mai! Nå har jeg nok til å komme meg gjennom sommeren Nå skla jeg finne ut hvor jeg kan få kjøpt ammeklær... (det er nå alt man må tenke på og ja!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå