Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Sanna!

Du har sett på meg ved flere anledninger hvorav du har hatt mye rett :-)

Synes du er kjempeflink og setter pris på at du tar tiden til å se på oss nysgjerrige bimmere :-) Har en liten oppdatering til deg som jeg håper du vil ta deg tid til å lese.

- Du så på meg tidligere i vår og kunne se meg gravid rundt mars/april

- 15.04 testet jeg positivt

- Litt senere så du på meg igjen og trodde vi kom til å få ei lita jente igjen som ville bli født før jul (hadde termin 21.12) og du fikk særlig opp tallet 23

- 31.05 begynte jeg imidlertid å blø og dagen etter fikk jeg oppfølging med legetime og gyn. undersøkelse som viste at jeg dessverre hadde abortert tidlig i sv.skapet og jeg fikk dermed piller for å få ut restene.

- På tirsdag denne uken fikk jeg etterkontroll på sykehuset og restene var kommet ut ved hjelp av pillene, legen kunne til og med se at jeg hadde nye egg på gang (1 uke etter selve aborten!)

- Jeg har to friske sv.skap bak meg og fått en av hver, hadde aldri abortert før denne hendelsen inntraff :-(

- Jeg og min samboer har nå bestemt oss for å prøve på nytt om 1 måneds tid og jeg lurer nå på om du kan se ny graviditet på oss? Vil det gå bra denne gangen?

Kan også nevne at jeg 1 uke før blødningene inntraff hadde noen grusomme drømmer om nettopp dette, 2 dager på rad. Jeg ser ofte og drømmer ofte ting som skjer noen dager/uker/måneder senere - er jeg "åpen" (Clar voyant) på noen som helst måte?

Tusen takk for tiden din

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp (litt av en trafikk her inne!) ;-)

Skrevet

Fortsetter å dytte :)

Skrevet

Dytter igjen med lite håp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...