Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er det helg og klar for testing. Blir spennede. Var heldigvis ikke noe særlig kvalm i dag, men så sov jeg ganske lengre enn i går og. Prikking i puppene innimellom. og litt stikking og verking i livmoren. Har planer å teste i morgen eller på søndag, må bare får kjøpt testen i morgen. Jeg håper veldig på posetivt siden jeg er 30 og vi blir jo ikke yngre:(.hehe.

Soooo er det noen av dere som har planer for helgen da og hvilke symptomer dere har. Vi venter i spenning. Og jeg ønsker alle lykketil, :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir testing på oss i helgen også! Hvis jeg tør ;-) Her er det ømme pupper og mye stikking, uteblitt mens kan jo sies å være et lite hint om at noe ikke er heelt som vanlig. Skrev et innlegg tidligere om at jeg kommer til å være uten jobb og stresser litt av den grunn, vi hadde egentlig planlagt å utsette prøvingen noen mnd til det hadde ordnet seg. Så er litt med skrekkblandet fryd jeg ser frem til testebiten, mens sambo er overbevist om at alt ordner seg og gleder seg stort , heldigvis .-)

Skrevet

Leste i en tråd lenger nede at man kunne ta en EL test for å sjekke om det slo positivt ut. Skal prøve det i kveld når vi kommer hjem, trodde nemlig jeg hadde bestilt både el tester og grav.tester på nettet, men fikk bare en haug EL tester ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...