katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hei på deg vennen, er du her?? Hvordan går det med deg? Du er vel kommet noen uker på vei nå? Mener å huske å ha lest at du skulle noe den 11 juni, stemmer det? Var det tidlig ul? Håper inderlig at alt står bra til med deg og spiren, det fortjener du. Selv har jeg nå ca 5 uker igjen, skal tøyes om 3 uker. Gutten min veide allerede 2,5 kg i uke 33 og ligger klar som et egg opp ned inni der. Sparker fra morgen til kveld. Ha en riktig god helg. Stooor klem.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Og Tirilgirl roper tilbake til Katte pusen sin:) Sååååå glad jeg ble når jeg leste denne korslige meldingen fra deg:)) Så hyggelig at du tenker på gamle venner.....hehe. Er jo inne og snikleser på de andre trimesterene og har fulgt med deg og Maddemor da:) Så deilig og lese at du er kommet så langt, for meg har den tiden iallfall gått fort. Synes ikke det er lenge siden du planla bryllup og satt der med den positive testen.....hehe. Den siste uken har jeg ikke vært så mye her inne, vi hadde urne nedsettelse av mamma nå på tirsdag. Hadde gruet meg veldig til det.....er fortsatt bare trist og leit at hun er borte:/ Men tilbake til dagen i dag. Gikk til UL med blandet følelse. Siden jeg har vært med på den greia og ikke finne hjerteaktivitet rundt denne tiden før. Men i dag så jeg et nydelig syn, et hjerte som banket som bare det:))))))))) Er nå 8 uker på vei. Skal tilbake neste fredag, hun lurte nemlig på om det kunne være to!!!!!!!!!!!! Da begynte jeg bare rett og slett og le høyt.....hihi. Vet jo fortsatt at mye kan gå galt, men var liksom en første milepæl i dag da, da jeg så det lille hjerte slå Koz deg masse disse siste uken og samle masse kreter, hold meg oppdatert:) varm klem fra meg til deg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2010 Huffamei. Kondolerer så mye igjen med din kjære mamma! Må være utrolig tøft for deg. Jeg er sikker på at din mamma våker over barnet ditt i magen slik at du fullfører denne gangen. Sååå utrooolig spennende hvis det er 2 der da. Hadde jo vært toppen!! Nå er du over 8 uker, og sjansen for at det skal gå galt da er svært liten. Du får ta det med ro og ikke stresse eller løfte osv for sikkerhetsskyld. Ja det er utrolig hvor fort tiden har gått, kan nesten ikke tro det at jeg snart skal få en liten en i armene mine igjen etter såå mange år og sammen med en mann som virkelig elsker meg denne gangen. Blir utrolig spennende neste fredag, husk å oppdatere med en gang hihi. Stooor og varm klem til deg også vennen, håper sorgen din blir lettere med tiden. Tenker på deg.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Godt og høre at du har det så fint i forholde ditt denne gangen:) Og at dere bare topper det med en liten krabat som dere har laget sammen:) Det er jo liksom sånn livet skal være......og du fortjener det virkelig, kjære deg:))) Ja, viste jo det kom til å bli tomt den dagen hun ble borte, men nå er liksom hverdagen der og nå går det liksom opp for meg mer og mer. Det var jo fordi vi hadde så mye kontakt og var jo sammen hver dag.....er så rart og ikke se telefon nummeret hennes ringe mer:/ men vet hun er der og passer på meg, drømmer om henne nesten hver natt......heldigvis har jeg min elskede, gode venninner, tanter og kusiner. Jeg er jo enebarn..... Nå sitter min kjære ute i jacuzien, og jeg ser på VM på tv.....hehe. Så denne lille spiren her ble nok laget natten etter at min mann kom hjem fra whisky estival i Skottland, etter fire harde dager......hehe. Skal holde deg oppdatert-varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå