Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Aldri et kortvarig forhold eller noe som helst..
Gjest ->>- Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Med mindre man er katolsk prest (og det er jo merkelig i seg selv), så ja.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Nei. Fikk første kjæreste når jeg var 27 selv, er sammen med han enda, vi skal gifte oss og har to barn sammen. Kjenner flere som ikke slo seg til ro før den alderen. Bare rotet helt uformelt før den tid. Ikke kjærester, men fast rotepartner på byen etc.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Merkelig, og merkelig.... det kan jo være noe med utseendet, feks at man er veldig fet. Da er det kanskje ikke så lett å finne en partner alltid. Kanskje man har en sær personlighet, det kan også være en grunn.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Nei. Noen kommer aldri inn på markedet, av en eller annen grunn havner de i kameratfella. Mannen min var nesten ukysset da vi ble sammen 25 år gamle. Han er kjekk, morsom, intelligent, har en godt betalt jobb og verdens mest omsorgsfulle. Ikke "fet"...
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Ja. Da har man garantert endel oppheng som ikke nødvendigvis er levelige.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Kan gå veldig greit. mannen min var 37 når vi ble kjærester - hans lengste forhold hadde da vært på 2 mnd. Han er verken sær, fet eller slem, men noe som skjedde i ungdommen gjorde at han virkelig kviet seg for å knytte seg til noen. Vi har det veldig bra! 27 er da ingen alder!
blueeye Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Jo det er unormalt. Jeg hadde følt meg rar om jeg aldri hadde hatt en kjæreste før jeg var nesten 30 år.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Det er bl ikke normen, nei, mm man er ikke nødvendigvis psycho av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Ja.. Ei i min samboers familie bor sammen med moren, er veldig overvektig, gidder omtrent ikke jobbe og har ikke hatt kjæreste som jeg vet om.. Hun er 30. Hun gidder ikke gjøre noe med livet sitt. Synes igrunn litt synd på henne.. Hadde hun tatt tak i livet sitt, fks slanket seg og kommet seg ut i jobb tror jeg fint hun kunne skaffet en kjæreste.Må jo være litt trist å aldri ha hatt en kjærete når folk på samme alder skaffer seg mann, hus og barn?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 Mange som synes det er unormalt ser jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #13 Skrevet 11. juni 2010 20.01: Sikker på at hun ikke har psykiske problemer?? Det er så lett å få stempelet "gidder ikke" på seg.. folk vet ikke alt om andre.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #14 Skrevet 11. juni 2010 20.05, det kan godt hende. Som sagt, virker som hennes nærmeste familie nærmest har gitt henne opp, om du skjønner?! De kaller henne lat osv. Jeg vet ikke hva som er sant, men tror jo neppe hun har det kjempebra per dags dato. Tror folk sjeldent synes det er gøy å bo med moren sin når de selv er voksen..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #15 Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes det er veldig merkelig om man ikke har et ordentlig forhold bak seg når man nærmer seg 30. Enten så har man vært skikkelig useriøs og "flyfille", eller man har urimelige krav til en partner, man satser for høyt. jeg vet om mange som satser langt over sin egen skala når det kommer til utseende, jobb osv. de får seg jo heller aldri kjæreste. eller man har så mange issues at ingen orker.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #17 Skrevet 11. juni 2010 Syns det står mer respekt av det, enn å finne seg en halvgrei en for å få seg et A4-liv.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #19 Skrevet 11. juni 2010 hva med dette da..bor hjemme hos mor til han er 38 år.har hatt to seksual partnere og ingen forhold..hmm.jeg fikk barn med en sånn kar.var så forelskt å sikker på at det skulle holde.det gjorde du ikke.en særing er han .men snill også.er litt vanskelig å bo sammen med jeg også-...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #20 Skrevet 11. juni 2010 Min første kjæreste var 28 da vi ble sammen, og han hadde aldri hatt kjæreste eller hatt sex med noen. Ei her oppe nevnte "kameratfella". Var den han hadde gått i. Han vær litt sær, men en intelligent, kjekk og utrolig snill og tålmodig mann. Jeg forsto ikke hvorfor han ikke hadde hatt noe forhold.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #21 Skrevet 11. juni 2010 hahahaha.. høres ut som svogeren min han blir 27 og har aldri tatt på en damepupp Kansje kysset en gang, men det var EN gang haha.. syns så synd på han..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #22 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har en venninne som er 27 som aldri har hatt kjæreste, vet ikke helt hvorfor..hun er ikke den som roter rundt heller men er vel litt tilbaketrukken. Må være kjedelig når alle rundt deg etablerer seg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #23 Skrevet 11. juni 2010 Disse to burde jo møtes! Også må de bare ikk være kresne, og ta hverandre som de er. Og da mener jeg TA. Tingeling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå