Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Er en stund siden jeg var her sist, vi har fortsatt ikke internett i huset vårt, så må vente på oppholdsværet før vi kan gå på nett.. Samtidig har jeg vel styrt unna denne siden generelt, siden den bare gjør meg enda mer baby syk enn jeg er ellers.. Men til saken da.. I dag er IKM, har hatt mensmurringer i 3 dager, som er normalt, og lettere ømme bryst, også helt naturlig for meg før TR slår til.. Vi har ikke vært aktive prøvere i det siste, men vi håper jo litt hver månde, at denne kanskje er vår. Men enn så lenge har vi ikke oppnådd det. Denne månden har vi ikke en gang tengt på det, kanskje ikke turt å tenke på det. Men samboen gjorde meg oppmerksom på at TR ikke var slått inn på morgenen, slik den pleier, samtidig som ringene rundt brystvortene er nok så mørke, vi gikk fort gjennom symptomer, og de passer inn, men jeg tørr fortsatt ikke håpe, hvertfall ikke så samboeren ser det! Hver gang jeg tenker at symptomene er der, så da kan det være... så slår som regel TR inn innen neste timen! Vet ikke om jeg skal tørre å håpe noe, verste med det er at vi kan ikke bare stille nysjerrigheten med en graviditets test, da vi ikke har penger til slikt før til onsdag igjen. Føler innlegget viser for mye håp, men uansett hvordan jeg vrir på det, så finner jeg naturige grunner til "symptomer", som samboeren legger frem: ømme bryst: tante rød Alt for livakige drømmer: alle kan da oppleve slikt! merkerlig sug etter seimen, kinderegg osv (ting som egentlig ikke frister til vanelig): bare enn tanke på å spise noe jeg ikke spiser stort av. Luft i magen: spist feil mat Oppblåst mage: sikkert bare etter at jeg var syk forige uke. Morgen kvalm og svimmel: reiser meg for fort Sliten: tappet for krefter etter jeg var syk, sikkert typisk for dette omgangssjauet jeg hadde. Sambo er oppgitt over meg, men er ikke så rart jeg ikke tror det samme som han, vi er i vår 4pp, og samme symptomer har kommet hver gang.. Hvorfor jeg skriver? Håper dette innlegget kan fremskynne en TR, sikker på at den ligger og lurer, bare venter på at jeg skal tro jeg er gravid, så den da kan komme og skuffe meg.. Men dette er 4pp, nekter å la meg lure noe mer! Om det så skal gjøre at TR kommer 4 dager senere eller noe, så får det være! Lei av å tro jeg er gravid, for så bare å få TR innen neste timen. Lei den sorgen, og utmattelsen! Klart, hadde jo vært moro om jeg hadde vært gravid, fin bursdags gave i så fall! Håer dere har det fint jenter, og ikke sliter dere for mye ut på denne prøvingen! Lykke til til dere alle, skal prøve å komme inn til dere regelmessig igjen masse babystøv til hver og en!
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Hehehe... Denne var faktisk litt morsom denne listen til mannen din. Håper du får bursdagsgaven du håper på =)
Gjest LilleDina + 2englebarn Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 jo takk =) hehe vi gjør vel begge, så det blir "lettere" å godta at TR kommer =) Jo takk, hadde vært så fint, enda det føles som om det ikke kommer til å skje.. Har så TR følelser! Mangler bare smerter i hele tanngarden, men ellers så kommer mensmurringen tidt og ofte, og brystene er øme, så får vel bare vente og se.. har bursdagen 15 juni, dagen etter skal jeg ta graviditets teste, om TR ikke er kommet, vil ikke få noe nagative resultater på dagen min, enda sambo mener det ikke kan bli det da, om TR uteblir i de 4 dagene som gjenstår ;-) Men sta skal jeg være ja! Her skal det ikke testes før den 16 juni! =) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå