Gå til innhold

hei hei! Ny her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen! Tenke jeg skulle presentere meg for alle sammen her inne. Er en jente på 32, fra vestlandet. Har to jenter fra et tidligere ekteskap. Prøver nå på nr tre med nåværende samboer:) er bare inne i andre PP, så vi er vel det man kan kalle ferskinger. men kjenner allerede at prøvingen tar litt på psyken, så tenkte det var like greit å melde meg inn hit for å dele bekymringer, og tanker rundt prøvingen.

Det var litt om meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei å velkommen :-)

Jeg er ei jente på snart 28 fra Larvik,

Jeg er også relativt ny her inne egentlig, vi to er i akkurat samme situasjon.

Prøver vi også nå, har ingen barn fra før vi da, så dette blir førstemann, så langt har det ikke klaffet enda.

Klemmer :-)

Gjest LilleDina + 2englebarn
Skrevet

Velkommen Tullejenten 78 =)

Er selv i min 4pp for denne gangen, men kjenner meg igjen på den psykiske slitsomheta, tanker og følelser som tar overhånd, den evige undringen når TR kommer, om det klaffer neste runde ol. Men slitet vårt er ikke forgjeves! Om det så skal ta oss noen år.. foreldre skal man da vel få bli?!

Skrevet

Velkommen inn :)

Jeg har også 2 fra tidl og ønsker nå nr 3 med min nye samboer.

Vi er på 5 Pp og synes ting tar tid,,

Skrevet

Hei er selv ny her. Jeg er fra bergen jeg og, fana. Men har flyttet opp til nord-trønderlag, samboer begynte på skole her oppe. Er litt mere avstand mellom stedene her oppe enn i bergen, men det beste er nok at en har lettere for å handle i sverige;). Det er nok det eneste vi kommer til å savne når vi flytter ned igjen. Har egentelig ikke vore en prøver, men bare tellt dager og håpt på det beste. Jeg er 30 og samboer er 33. Satser på en fin ferie i bergen snart, skal bli godt å komme seg ned dit blant kjente igjen.

Jeg ønsker dere masse lykketil og håper det vil bli en fin og spennede eventyr på dere.:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...