12Januarspire Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg lurer på en ting, fins det noen samleie stillinger som viser seg mere efektive når man prøver å bli gravid? Jeg har prøvd en god stund nå uten å lykkes, har vært hos lege,gyneokolog og ingenting er galt med livmor og eggstokker. Tusen takk for all hjelp :-)
Hippomama Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 har samme problemet...ingen problemer med rørsystemet...men greier ikke å bli gravid... de sier at stillinger med dyp penetrering er supre...misjonær og doggy f.eks...
alfrida Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har hørt at om mannen er bak kvinnen skal det være veldig bra, for da bli sæden sprøyta inn nærmere egget.. Misjonær skal visst ikke være så bra... Har lest det flere steder på nettet...
BettyBoob Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 doggy skal være bra!! da kommer mannen dypest og nærmest slimet som skal hjelpe spermen opp videre i systemet
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 etter samleie kan damen også legge en pute under rompen og fotene i været,løfte litt opp på ryggen og slik for at sæden får svømme rett fram og nedover liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå