Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til UL i dag som viste anlegg på 11.3 mm og ingen puls/hjerteslag.

Hadde ikke forventet noe sånt i det hele tatt og har heller ikke hatt noen blødninger. Det er sånt som skjer og ikke uvanlig mente legen.

Så da er det Ullevål i morgen og pillekur.

Lykke til videre dere heldige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære solvip.

Så trist å høre at det skulle gå slik med deg - med deg også...vi er mange - men det er utrolig vondt. Å det føles forferdelig urettferdig og merkelig ut, siden du ikke har hatt noen forvarsler om noe som skulle tilsi at noe var galt - det blir ekstra overraskende da!!! Var du langt på vei?

Jeg håper du klarer og finne mot og guts til å komme deg gjennom dette...selv om det er tungt. At du har noen å søke trøst hos og hente energi fra. Jeg ønsker deg lykke til i mårra - og håper det går greit med deg - tross alt!

Som et tips finnes det et forum her for oss som aborterer ufrivillig - og der har jaffal jeg fått mye svar og støtte de gangene jeg har mistet.

Trøsteklem fra meg :)

Skrevet

Utrolig trist at du skulle oppleve dette:/

Vil også bare ønske deg lykke til i morgen, og håper du kommer snart tilbake med ny positiv test. Men bruk den tiden du trenger, slik at både kropp og sjel er klare for det igjen:)

Oversender en stor trøsteklem:)

Skrevet

Åneiognei!

Utrolig trist for deg å måtte gå gjennom noe sånt!

Trøsteklem!

Skrevet

Takk for svar og trøst....leste ditt innlegg og du har sannelig vært gjennom en del med dette. Jeg dro også alene dit i dag hadde tenkt å overaske med bilder og greier istedet så ble det som det ble....

Den lille hadde stoppet på 7+2....noe usikker termindato.

Lykke til videre med deg og dine:)

Skrevet

Takker for svar og trøst! Lykke til videre:)

Skrevet

Takker for det! Lykke til videre med deg:)

Skrevet

Uff, man regner egentlig ikke med at det skal skje en selv, til tross for alle historiene her inne.

Jeg var på UL idag, og kjempenervøs for at det ikke skulle være liv der inne, for man vet jo aldri. Det var heldigvis det da (ikke meningen å skulle gni det inn eller noe...).

Håper det klaffer neste gang da. Ønsker deg lykke til videre! :)

klem til deg! :)

Skrevet

Oi, det må være forferdelig for deg. Håper ikke noe sånt sjer med meg, da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Har jo så store forhåpninger og forventinger.

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...