Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er så utrolig trøtt for tiden. Klarer nesten ikke holde konsentrasjonen oppe på jobb... Kvalmen kommer og går også. Noen som har tips til hvordan bli litt kvikkere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utooooolig trøtt jeg å ... kommer i perioder ! må nok bare lytte til kroppen når den trenger å hvile;P

Skrevet

Jeg også :)

Det som kan hjelpe er å spise mellommåltider slik at blodsukkeret ikke synker for lavt. Og også spise langsomme karbohydrater fremfor raske slik at blodsukkeret holder seg mer stabilt. Hold deg unna sukker-drikker som gir blodsukkeret et kick for så å falle brått.

Og hvil når du kan :)

Lykke til!

Skrevet

Igår sovna jeg sammen med jenta halv åtte.... Er ikke sliten, men bare trett!

Skrevet

Det er mange i samme båt tror jeg! :)

Jeg føler meg ikke enormt trøtt,også er det verre å komme opp om morgenen (noe som gikk helt fint før) Det som plager meg er at jeg går rundt med et "sløret blikk" hele tiden - mye mer uoppmerksom og akkurat som jeg ikke ser helt klart. Noen som har det på samme måte?!

Skrevet

Ja! Synet! Denne uka har jeg to ganger fått veldig sløret blikk, klarte ikke å fokusere på datamaskinen på jobb. Langsynet fungerte helt fint. Helt til at lys rundt meg ble forsterket, og jeg så "sikk-sakk" av lys på øyet. Ganske skremmende, men begge gangene har det gått over etter 5-10 minutter.

Jeg har ikke migrene, og er 8 +2 på vei.

Skrevet

Word! Her om dagen la jeg meg halv ni om kvelden og sov til halv åtte neste morgen!! Etter jobb er jeg så skutt at jeg ikke orker å gjøre mer resten av dagen... Gleder meg til energien kommer tilbake igjen! :)

Skrevet

Ja kjenner også trettheten sige på.

Har faktisk nettopp våknet fra en liten hvil på sofaen:p hihi

Det er utrolig vanskelig å stå opp om morgenen og er helt pompa når jeg kommer hjem fra jobb slev om jeg bare er i uke 5 nå.

Skrevet

Melder meg på i trøtteklubben! Hadde eksamen for noen dager siden og forsov meg nesten - eksamen var 14.30!! :D

Men klarer ikke irritere meg over det, så lenge jeg setter av tid til å hvile. Det er jo en annen som krever sitt av kroppen min nå, og den skal få alt den vil ha :)

Skrevet

jeg lurer også på om det er et super triks mot dette. Jeg har en liten sønn på 15 mnd som er en propell, som trenger at jeg følger med, Da er det ekstra tøfft når mannen jobber hele helgen. Jeg får nesten lyst til å grine noen ganger. Jeg er kanooooon sliten i dette svangerskapet. Det er veldig utfordrende til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...