Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Skal ha på meg en sort miniminikjole i kveld. Ikke helt min stil men har nå fått den av gulesider og alle var bare hysterisk imponerte over hvor flottden var. Har tenk på å ha sorte sko,med 5-6 cm hel. Skoene har en sløyfe på front og de er litt nusselige. Blir dette teit? Det er litt silkeglans i dem og kjolen er en tettsittende stroppeløs lapp på 40x60 cm Tenkte å ha pudderfargede stayups. Dog tenker jeg at de vil vises ettersom kjolen er sinnsyk kort. Hva hadde DU valgt? Kom med råd dere jenter som kan mote. Burde jeg kjøpe meg nyesko?
erteposen + 4 Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde nok valgt å ikke ha stømper under evnt. sorte siden 80-tallet er i motebildet og kjolene mine tåler det. Om du trenger nye sko er helt umulig å si uten å se kjolen, men det høres helt fint ut:) Om du vil ha strømpebukse er en hudfarget/pudder også helt greit.
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Min bestemor har lært meg en ting når det gjelder kjole-strømper-forhold... (gammel lære altså) Det hele kommer an på om du har bare armer eller ikke, er kjolen armløs eller kortermet skal du ha "hudfargede" bein, har kjolen 3/4 arm eller lang arm kan man ha mørke strømper til. Hva gjelder skoene vet jeg ikke, men fargemessig er det jo helt ok da :-)
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2010 Nå googlet jeg og fant en kjole som ligner litt bare annet merke. http://www.ginatricot.com/no/kolleksjon/ccollection-p0.html Armene er ikke tildekket. Men da jeg var på releaseparty for noen måneder siden på Luux så jeg at det varmange jenter som hadde sorte type den40 strømper sammen med korte sorte kjoler.
erteposen + 4 Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Jeg får ikke opp linken, men sorte strømper evnt. med en strek bak (ser en del av det i konsertmiljøet) er vel det som er mest in. Ellers ser jeg at her er strømpebuksesesongen over, England, og bare ben er overalt.
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Har du bena til det, eller bare ikke, kjør bare legger ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå