fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Er 11+2 idag og har ikke vært på noen som helst kontroll ennå. Så jeg er utrolig spent på om de finner noe liv på UL idag, og at alt ser ut som det skal...
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Ååå, det blir spennende Du får komme med en oppdatering til oss etter ultralyden... Misunner deg som har kommet så langt, hehe... Synes 1 trimester går så fryktelig sakte...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Lykke til med UL. Synes også tiden går seint..... er 5+0 idag Men skal på tidlig UL i uke 7.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2010 Heihei jenter! Jeg syns 1. trimester har gått fort, men det er fordi jeg er ferdig med det antakeligvis;) hehe... nei faktisk syns jeg det har gått fort, selv om jeg har vært dødens trøtt og sliten. Alt gikk veldig bra idag. Babyen virket frisk og fin og vi så et bankende hjerte. Babyen var ganske sprelsk også. Snudde seg og sprella med bena hele tiden. Og jeg som hadde håpet på en rolig baby denne gangen hehe:p Jordmor mente at det var en jente om hun skulle tippe, men tilslutt sa hun at det likegodt kunne være gutt. Hun var forferdelig usikker, så vi får vente å se hva de sier på den ordinære. Nå er jeg bare glad at for at det var liv i magen min! jeg ble også satt fram 1 uke, så jeg skal hoppe over til 2. trimester nå Lykke til videre, håper alt går bra for dere også! Stort sett går det jo bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå