Gå til innhold

Trist med naboer som krangler halve natta..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så trist å våkne midt på lyse sommernatta og høre naboene lenger ned i gata krangle så høyt at antagelig hele nabolaget våkna.

Mannen i huset var så sint og slamra med ytterdøra og kommanderte sambo/kona ut på gata og smelte igjen døra mange ganger. Hun derimot var rolig og kald og prøvde å snakke fornuftig. Hadde min sambo/mann snakka sånn til meg hadde jeg nok ekplodert og det hadde sikkert vært dummere det. De gikk nå inn tilslutt, det ble i allefall stille.

Hadde jeg visst adressen (mange rekkehus nedenfor oss), så hadde jeg jo kunne ringt politiet, men jeg aner ikke hvilket hus det kom fra. Håper de blir enige i dag.

Trist å bruke kvelden etter årets varmeste dag til å krangle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høylytte krangler...huff og huff. Håper da det ikke var barn tilstede.

Skrevet

Håper ikke jeg heller. Men regner med alle ungene i rekkehusene ved siden av "kranglehuset", våkna. Vi bor omlag 50 meter fra hus-rekka og hørte godt alt som ble både sagt og skreket..isj. Håper de får en bedrfe dag i dag.

Sånn det er vet du, et par sommerdager over 15 grader, da blir det husbråk, våpenskudd i en annen bydel og menn tatt med våpen på byen, alt på en natt.. Vi tåler ikke sol her jeg bor..

Skrevet

Men var det så høylydt som du sier trengte du vel ikke adresse, politiet har vel ører de også :o)

Håper det ikke utviklet seg på andre måter etter at de gikk inn da. Hørtes jo passe på kanten ut.

Skrevet

Sant nok, de hadde vel hørt dem ja. Skal huske på det til evn neste gang. Tenkte det hørtes litt snålt ut om jeg ringte uten å ha rett adresse, men sikkert ikke.

Skrevet

og en ting til.. det var første natta piraten sov natta gjennom uten å spise nattmat, så utrolig kjekt å bli vekt av naboene, når jeg egentlig kunne ha sovet hele natt :o

men de har det nok værre enn meg altså..:)

Skrevet

huff så kjipt.

Det er bare så kleint å gjøre sånn som voksne mennesker.

For noen år siden var jeg hun som ble utskjelt og jeg husker jeg ikke turte å se på naboene de neste dagene. Skikkelig flaut. Det vonde er jo at man så altfor godt vet man burde pakke og dra men man klarer bare ikke.

Du får prøve å sove littekstra i natt ;)

Skrevet

Kanskje det er like greit at det blir dritt vær fra i ettermiddag?!

Vi hadde ingen naboer som krangla, men vi hadde istede 5-6 nabogutter(tenåringer) som sparka fotball mot portene på fellesgarasjen kl 2 i natt! Jeg orka ikke å bry meg sånn helt egentlig til det var jeg alt for trøtt, lukka vinduet å la meg igjen. Men det tok ikke lang tid før de fikk beskjed om å pelle seg langt bort av noen andre for å si det sånn =P

Håper det blir mere søvn på hele byen i natta som kommer!

Skrevet

uff, det måtte være skikkelig fælt. Jeg unner ingen sånne kvelder/netter med en som kjefter og smeller.

Jeg skal nok alltids få sove en dag. Ikke noe problem :)

Skrevet

Satser på at dritværet roer ned menneskene i denne ellers så søvnige byen ja Verbena :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...