Rampongi Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Er så trist å våkne midt på lyse sommernatta og høre naboene lenger ned i gata krangle så høyt at antagelig hele nabolaget våkna. Mannen i huset var så sint og slamra med ytterdøra og kommanderte sambo/kona ut på gata og smelte igjen døra mange ganger. Hun derimot var rolig og kald og prøvde å snakke fornuftig. Hadde min sambo/mann snakka sånn til meg hadde jeg nok ekplodert og det hadde sikkert vært dummere det. De gikk nå inn tilslutt, det ble i allefall stille. Hadde jeg visst adressen (mange rekkehus nedenfor oss), så hadde jeg jo kunne ringt politiet, men jeg aner ikke hvilket hus det kom fra. Håper de blir enige i dag. Trist å bruke kvelden etter årets varmeste dag til å krangle.
skilt Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Høylytte krangler...huff og huff. Håper da det ikke var barn tilstede.
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2010 Håper ikke jeg heller. Men regner med alle ungene i rekkehusene ved siden av "kranglehuset", våkna. Vi bor omlag 50 meter fra hus-rekka og hørte godt alt som ble både sagt og skreket..isj. Håper de får en bedrfe dag i dag. Sånn det er vet du, et par sommerdager over 15 grader, da blir det husbråk, våpenskudd i en annen bydel og menn tatt med våpen på byen, alt på en natt.. Vi tåler ikke sol her jeg bor..
It's all about me Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Men var det så høylydt som du sier trengte du vel ikke adresse, politiet har vel ører de også ) Håper det ikke utviklet seg på andre måter etter at de gikk inn da. Hørtes jo passe på kanten ut.
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2010 Sant nok, de hadde vel hørt dem ja. Skal huske på det til evn neste gang. Tenkte det hørtes litt snålt ut om jeg ringte uten å ha rett adresse, men sikkert ikke.
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2010 og en ting til.. det var første natta piraten sov natta gjennom uten å spise nattmat, så utrolig kjekt å bli vekt av naboene, når jeg egentlig kunne ha sovet hele natt men de har det nok værre enn meg altså..
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 huff så kjipt. Det er bare så kleint å gjøre sånn som voksne mennesker. For noen år siden var jeg hun som ble utskjelt og jeg husker jeg ikke turte å se på naboene de neste dagene. Skikkelig flaut. Det vonde er jo at man så altfor godt vet man burde pakke og dra men man klarer bare ikke. Du får prøve å sove littekstra i natt
Verbena Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Kanskje det er like greit at det blir dritt vær fra i ettermiddag?! Vi hadde ingen naboer som krangla, men vi hadde istede 5-6 nabogutter(tenåringer) som sparka fotball mot portene på fellesgarasjen kl 2 i natt! Jeg orka ikke å bry meg sånn helt egentlig til det var jeg alt for trøtt, lukka vinduet å la meg igjen. Men det tok ikke lang tid før de fikk beskjed om å pelle seg langt bort av noen andre for å si det sånn =P Håper det blir mere søvn på hele byen i natta som kommer!
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2010 uff, det måtte være skikkelig fælt. Jeg unner ingen sånne kvelder/netter med en som kjefter og smeller. Jeg skal nok alltids få sove en dag. Ikke noe problem
Rampongi Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2010 Satser på at dritværet roer ned menneskene i denne ellers så søvnige byen ja Verbena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå