Gå til innhold

Da ser det ut for at dette går galt :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vert på do å da var det litt blod på papiret....:((((( er det andre som har mistet og vet om det er noe spess jeg skal kjenne etter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig sterke smerter er ofte et klart tegn på SA og mer blod enn en vanlig mens. Litt blod trenger ikke bety noe har jeg veldig klart erfart denne uken. Jeg har blødd en del, men ikke på langt nær en vanlig mens, har heller ikke smerter. Jeg har noen utrolig gode HCG-tall til nå, og får svar på ny prøve i dag som jeg håper er like sterk og god som den forrige :)

Er du usikker så ring legen din og få en HCG-prøve om ikke annet.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar:) det var bare litt friskt blod i 6 tia var på do for ca 5 min sia å da er det bare litt svakt brun/rosa på papiret.... Men har veldig vondt i venstre side..... Skal ringe legen ja. Har egentlig time på mandag,men må fine ut hva som skjer i dag sia vi skal reise på ferie på onsdag morgen..

Skrevet

Jeg ønsker deg lykke til :) Å håper alt går bra med deg...blødninger er jo relativt vanlig tidlig i graviditeten, så det renger jo absolutt ikke være noe galt.

Min SA begynte imidlertid også med brunlig utflod og deretter litt blod og så mye blod :( Men ingen smerter, kun mensmurringer - og det har man jo å endel av tidlig i svangerskapet. SÅ det er vanskelig å si hvilke tegn du skal lete etter bortsett fra mye blod (som ved de første dagene i mensen).

Håper du får noen positive svar fra legen din før du skal på ferie :)

Skrevet

Hei!

Leste innlegget ditt over her, og da må jeg bare spørre.. hvor lenge hadde du brunlig utflod før det kom blod når du hadde SA? Var det snakk om timer eller dager?

Jeg har nemlig hatt brunlig utflod i 3-4 dager nå, og begynner å bli meget bekymret for hva dette kan være. Kan jeg ha fått en infeksjon av noe slag? Eller kan det være en SA som er på vei? hmm..

Skrevet

Det trenger ikke bety noe som helst. Det er visstnok bedre om det bare er litt brunlig utflod enn friskt blod. Som legen min sa; det finnes ingen fasit på disse tingene! Men det er viktig at du tar kontakt med legen din så du evt. kan bli undersøkt. Det er liksom ikke noe annet å gjøre dessverre...

For min del hadde jeg en SA i uke 6. Begynte så smått med brunlig utflod en dag, så ble det friskt. Litt menssmerter, men ikke noe særlig. varte vel ca 3 dager med friskt, deretter bittelitt brunlig i noen dager etter.Holdt med truseinnlegg gjennom det hele, så var ikke noe voldsomt i det hele tatt. Hadde jo da håpet om at det hadde gått bra, men den gang ei. Tok en graviditetstest en uke etter, og da var den negativ. menmen...nå prøver vi på nytt!

Skrevet

Hei Lykkeliten84 :)

Jeg begynte med brunlig utflod søndag ettermiddag og hadde en del av det frem til mandags formiddag...da kom blodet - for fullt. Så det er slett ikke sikkert at det er noe alvorlig hos deg...men det kan å være det...det er umulig å si, desverre! Jeg hadde brunlig utflod før den andre MAèn min ble oppdaget, og jeg hahadde mørkegul/lyyyysebrun utflod i uke 8 da jeg gikk med Emma, og da var ingenting galt. Så jeg tror ikke det finnes noen fasit - desverre! Man må rett og slett bare vente å se hva som skjer videre...kroppen bestemmer selv! Håper alt er i skjønneste orden med deg og den lille :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :)

Det er sant som du sier - kroppen bestemmer! Er dessverre lite vi kan gjøre.. Tenker å ta kontakt med gynekologen min på mandag hvis det ikke gir seg. Er ikke noe særlig å gå slik og bekymre seg.

Håper at det ikke er noe galt, har liksom ventet såå lenge på dette nurket nå..

Lykke til videre dere også :)

klem

Skrevet

Litt blod trenger ikke bety at noe er galt, ikke mye blod heller. Venninna blødde masse i starten av svangerskapet, men babyen levde i beste velgående, legen mente at det kunne være en tvillingabort.

Håper virkelig at alt er bra da!! :) Skjønner godt at du blir bekymret!

Skrevet

Vi mistet vårt første barn i uke 11 for 6 år siden. Jeg ringte inn min bekymring til legen, men hun sa at blødning i svangerskapet var normalt. Jeg hadde aldri vært gravid tidligere, men følte på kroppen at det ikke var normalt det som skjedde, magefølelsen sa det samme.

Jeg regner med at de fleste spontanaborter oppleves forskjellig fra kvinne til kvinne, litt vanskeli å si hva du skal kjenne etter.

Håper det går bra med deg og at den lille ikke slipper taket, lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...