Gå til innhold

Wild jam, bivirkninger? Skadelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå ny prøver, kjøpte meg derfor wild jam og bidronninggele.

Startet ikke med bidr denne mnd, men ville heller se de ann en periode. Redd den skal lage kluss i syklusen min.

Tenkte starte med wild jam etter positiv el test.

Siste mens første dag var 15.Mai.

Tok en el test tirsdag 25.Mai, som var positiv.

Noe som kunne stemme i og med at jeg har en syklus på 28 dager ca.

Var litt usikker på wildj am pillene, og startet ikke.

Følte jeg hadde el smerter, en uke etter også og fikk positiv el test igjen 2.Juni. Negativ test igjen etter to dager, så to dager etter det igjen startet jeg med wild jam.

Var litt redd for at det var dumt å starte på det da, m tanke på at jeg fikk positiv el test uken før også, og visste ikke om testen tullet litt som ble positiv uka etter og.

Men har jo hørt mye om at det kan skje, m tanke på at det ikke er alltid egget løsner.

Nå har jeg brukt wild jam i 7 dager. Har av og til litt smerter i eggstokkene, livmora. Er dette vanlig?

Noen som har opplevd bivirkninger av wild jam? Dette kan ikke være skadelig? Sikkert dumt spm, med tanke på så mange som benytter seg av dette. Men man blir jo usikker, når man ikke vet som mye om dette fra før.

Har egentlig ikm på lørdag, men siden jeg antakelig fikk el ei uke senere, så må jeg vel vente enda en uke for å eventuelt teste, eller vente på mensen.. hmm..

Håper på svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...