NostraStoria Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 ...og hvorfor? Må finne en som min iskal ha til babysvømming!
NostraStoria Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2010 Ingen erfaringer med badebleier altså?
Gulosten™ Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Virkelig ingen stor forskjell. De blir klissblaute og er vel strengt tatt mest til pynt - eller for å skjule "pynten". Har veldig masse med begge ungene, og har ikke merket noe som helst forskjell på kvaliteten. Man bruker dem liksom en halvtime hver uke maks. Kjøp den de har i butikken.
NostraStoria Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2010 Mener du at det er like så greit med de engangsbleiene? Har hørt at disse ikke er "godkjent" på babysvømming.
Snufselure Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Vi bruker Libero badebleiene. Veit ikke om dem er superbra for er de eneste vi har brukt. Men vi er ihvertfall fornøyd med de. Tror det er samme åssen type badebleie man bruker
Gulosten™ Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Ja, like greit med engangs Veldig godkjent på vår babysvømming i hvertfall. Men det går kanskje an å spørre? Så forresten at Name It hadde noen badeshortser med innlegg i, vi har en lignende og den er så fin så.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Har også brukt Libero sine badebleier, fungerer helt fint
mamman til to gutter Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Jeg tror ikke jeg har sett en unge som badebleier sitter ordentlig på... Vi brukte badebukse med strikk i livet og rundt beina og det blir tettere.
lille sprelle Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Vi har en slik fleregangsbukse og er veldig fornøyd med den. Vi er ukentlig i svømmehallen og har sjelden hatt ulykker der vi har vært nødt til å vaske den (avføring). Nå er hun 2 og sier i fra nå rhun skal bæsje også når vi er i basseng, så den er helt ypperlig og sånn sett bare for syns skyld eller hvis uhellet likevel skulle være ute nå. Synes også den ser greiere ut hvis vi er på stranden enn en sånn engangs badebleie.
lille sprelle Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Den passer også forøvrig helt til de slutter med bleie.....
Mildemai09 Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Imse Vimse har vi vært veldig fornøyd med. Tror ca halvparten på det kurset vi gikk hadde den. Når en skal bade ofte som et sånn kurs er, så er kjekt å ha en flergangs badebukse. Selv om vårt barn er slankt så passet en større størrelse helt fint - så hvis vi trenger den i sommer, så passer den fortsatt. Finnes i enkelte barneklærbutikker eller bestilles fra f.eks. Bleieboden (rask og god service er min erfaring derfra).
ღBellღ&gulletღ Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 Synes Huggies/Swimmers sine sitter best på. Har en tynn gutt da. De er der for å samle opp avføring, men jeg prøvde libero sine i vektstørrelsen til min sønn de var for store og det ble åpning. så den hadde ikke virket mot å forhindre avføring i vannet. Riktig passform og størrelse er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå