Studine mevik Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Lille turbotrollet her vil helst gjøre masse som han ikke får lov til. Han blir 1år til tirsdag så jeg synes han er stor nok til at vi kan si tydelig ifra at han ikke får lov og ta han vekk. Han gir ikke opp med det første så til slutt når jeg tar han vekk og setter han ned midt på gulvet så glefser han til og hvis han treffer så biter han hardt med de tennene han har. Hvor lenge varer denne perioden? Han kan også finne på å bite hvis han blir stående for lenge etter bena mine når jeg f.eks lager mat. Spesielt hvis det er hans mat jeg holder på med
husmus &2 Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Jeg har null råd og komme med, men her har vi det også sånn og han er nå 20 mnd. Ikke så veldig festlig egentlig. Her prøver han og bite seg selv, sofaen og andre hvis han blir sinna og ikke får det som han vil. Jeg håper det går over snart, hvis ikke går det helt sikkert over når han begynner i barnehagen om en mnd. Det er jo ikke så lett og snakke med de i denne alderen, men det er det eneste vi kan gjøre. Si at de ikke får lov og at det gjør vondt.
april09 & oktober10 Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Heller ingen råd herfra... Men gutten min på 14 mnd vil også bite når han blir sinna, men heldigvis ikke på meg eller andre! Men han biter gjerne på f eks den tingen han blir sinna på, f eks leketraktoren om han ikke får til å trille den pga hindringer eller no.Han kan like gjerne prøve å bite på gulvet eller veggen, om han blir sinna/frustrert eller fordi han er trøtt. Og når han skjønner at han ikke kan bite i veggen/gulvet, så dunker han hodet mot det istede. Så det er tydelig at han har temperament
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå