Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg var på fest, og drakk meg god og full.. Så fant øynene mine gutten på den andre siden av lokalet, og jeg ble med han hjem. I forkant hadde jeg bare tenkt å ha en rolig venninnekveld ute, så sex hadde ikke stått på lista..Det betydde at regnskogen ble reddet for fullt nedentil! Da jeg kom hjem til gutten, så innså jo jeg at det kom til å bli sex. I all hast unnskyldte jeg meg og sa at jeg måtte på toalettet. Der inne, full som fy og snøvlete, tok jeg jeg dermed guttens barberskum og høvel, og satte meg til skrevs ned på baderomsgulvet og begynte shavingen. Etter ei stund, begynte gutten å rope på meg og lure på hvor jeg ble av. Jeg hastet videre. Jeg trodde jeg klarte å barbere meg bra, og restene av barberskummet tørket jeg bort med dasspapir (!). Senere, da jeg og gutten var havnet til sengs, så gikk han ned på meg.. Der STANKET det barberskum, smakte barberskum, og jeg hadde skåret meg til blods! Dere kan tro jeg var snar å forsvinne dagen derpå.. IKKE BARBER DERE I FYLLA, hvertfall ikke hos fremmede på ons..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 æsj, også med hans barberhøvel, som han skulle bruke i trynet. Godt at han så at du hadde brukt den, så han kunne bytte den ut!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Hahahahaha! Dritbra, holdt på å dette av stolen her! Vel, her er min: Jeg var på senvakt, jobbet som servitør, da det tikket inn en melding på mobilen min. Den var fra ei venninne som satt på en uterestaurant, og på nabobordet satt min livs kjærlighet, som jeg hadde et forhold til mange år tidligere (uten sex) og som hadde flyttet utenlands, men var hjemme på ferie for øyeblikket. Jeg hadde aldri klart å glemme denne fyren, så etter jobb tok jeg bussen straka vegen til den samme restauranten, og tok en pils sammen med han, kameraten og venninna mi. Vi mimret om gamledager, da vi var unge og forelsket og hvor trist det var at det aldri kunne bli oss to, fordi han måtte flytte, og det hele endte med at han ble med meg hjem. Jeg bodde i et kollektiv, og det så IKKE ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I tillegg var dusjen opptatt, og trøtte som vi var, la vi oss, med frityrlukt i håret og det hele, og rimelig drita begge to. På rommet mitt så det heller ikke ut, så vi kavet oss opp i senga med minimal belysning på. Og sex ble det! Morgenen etter hadde jeg lyst til å dø! HAN våknet først, sola skinte, og ei vrengt mensentruse lå og lyste mot meg på gulvet. I tillegg var det flekker på lakenet, stooore flekker, og søl overalt. Jeg angrer den dag i dag på at jeg tok han med meg hjem, hørte aldri noe mer fra han. Sukk.. :-(
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Å herregud Tror kansje jeg topper din IKKE FOR SARTE SJELER: Hadde vært sammen med x'en min ca et år da, og vi hadde jo funnet ut hvordan vi likte ting og tang I den tiden syntes jeg det var ekstra digg om jeg satt skrevs over ansiktet hans når han slikket meg. Var ganske mørkt i rommet, og vi konsentrete oss da kun om det vi gjorde. Han med sitt og jeg om å komme. Jeg kom, jeg flyttet meg, jeg så på han, jeg va NØDT å be han gå på badet en tur! (skulle ønske jeg fant en annen måte å gjøre det på) Han hadde masse(!) blod rundt munnen! Jeg har da fått mensen under akten, og tyngekraft og orgasme har hjulpet til med sitt Etpar dager etter klarte vi å snakke om det! Han nevnte han hadde merket at jeg ble så våt plutseli, bare trodd jeg ble sjikkelig kåt liksom, og svelgt unna :( Jeg blir så kvalm av tanken, men samtidig etter så mane år nå må jeg bare le!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Kongehistorie!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Huff, det er så mange å velge mellom.... Jeg bodde også i kollektiv, der var det stor gjennomstrømning og lite rydding... Klarte en kveld å dra med meg en skikkelig hunk hjem, dama hans (les barbie) hadde dumpet han rett før og jeg var ikke vanskelig å be.. Så det bar hjem til kollektivet og rett i senga. Dagen etter våknet han med meg, noe jeg fikk et sterkt inntrykk av at han angret på. Samtidlig som han begynner å titte rundt seg... Han kastet på seg klærne og slengte ut at vi burde rydde mer for her så det ikke ut i en særdeles ufin tone... Ei jeg bodde sammen med tasset ut, lettere påkledd å sa til han at det var noe han kunne gjøre siden han var oppe så tidlig.. Merklig nok så jeg han aldri igjen.... En annen gang hadde jeg to pulevenner samtidlig... ( ikke i samme seng altså) Uansett, så var nr 1 skikkelig ufin mot meg en kveld og jeg bestemte meg for at det ikke var snakk i om at jeg skulle til han, så jeg reiste til min hjemby og til nr 2. Rett etter at vi var ferdige med morra så ringte nr 1 og nr 2 tok telefonen og det ble et svare jubbaluba... Lang historie kort, vi slo opp alle sammen og jeg fant meg en ny mann...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har faktisk INGEN historier som kommer opp i mot de ovenfor her.. Og jeg har hatt sex med MANGE menn... Men det var svært underholdende lesning, hehe! Stå på damer!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Jeg prompet en skikkelig stinke fis mens jeg ble slikket.... merkelig nok møttes vi aldri igjen:/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Skulle ønske jeg ikke hadde den mensen opplevelsen for å være helt ærlig
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #12 Skrevet 11. juni 2010 .....jeg prompa gubben i trynet når han slikket meg! Hahaha! Når orgasmen kommer, da har en overhoode ikke kontroll, fant jeg ut! Snille, sniiille mannen min har aldri nevnt det ved et ooord!! Hahaha..selv holdt jeg på å le meg ihjel!! Hadde det ikke vært for at vi hadde vært sammen en stund, hadde jeg aaaldri snakka til han igjen!! (har generelt sett prompeangst, og etter 2 års samboerskap, har han hørt meg prompe to ganger..det var den ene..) Men det som kanksje var mest flaut for venninnen min, som jeg bare mååå fortelle. For det er helt på tryynet! Vi var på hyttetur. Oss to jentene og skulle kose oss. Så dukker typen hennes opp på overraskelsesbesøk, og ble så klart over natta. Jeg lå øverst i køysenga, de lå under. Sånn med dobbelseng i undekøya. Joda...jeg holdt på å sovne, da begynner hele senga å gynge!!! Og vi var bare en 16-17 år, så jeg turte jo ikke si noe, men lå der og sleit med å holde latteren tilbake..haha! Jeg mobba dem sånn dagen etterpå at han reiste hjem igjen.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå