Gå til innhold

Bitteliten pikke historier! Fortell din!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallois,

Jeg har også vært borte i en liten tass (tiss) :o)

Vi datet et par mnd. kanskje..

Bodde i hver vår by, så vi var mest sammen i helgene.

Sexen var faktisk helt OK - men må nok innrømme at jeg ikke ble like tilfredstillt av en mini - som med en normal .. :(

Han var tydelig preget av sin "lille venn" (veldig dårlig selvtillit som ble overført til mange andre områder) - og forholdet tok slutt ganske kjapt.

Tror han er sammen med ei jente idag - og at de har vært sammen i fire år?

Er glad for at jeg har MANNEN min, pappaen til mine barn med en normal penis!

For meg betyr det faktisk litt.... dessverre..

Skrevet

Min første kjæreste hadde en ekstremt stor en. Da mener jeg stor, omtrent som min egen underarm. Skikkelig stor. Kjæreste nr to hadde en skikkelig liten en! Første gang jeg tok rundt den sa jeg "Oj" veldig høyt. Flaut! Varte ikke så lenge gitt...

Skrevet

Æsj, hadde en one night'er for mange herrens år siden, og den pikken var omtrent som en langefinger. Han det gjaldt var bare heeeelt med og trodde sikkert at han var en gud i senga, mens jeg var helt uangasjert og ville bare gi meg.

Det er sant at teknikken teller mer enn størrelsen, men dere kan ikke nekte for at det kommer til et punkt der det rett og slett ikke funker uansett!

Jeg fikk i alle fall absolutt ingenting ut av den natten.

Skrevet

Kall megn "overfladisk" men jeg blir faktisk ikke tent/ eller tilfredsstilt av en såkalt micro penis!! Den trenger ikke være enorm, men vanlig normal størrelse,

Skrevet

Jeg bodde i trondheim og traff på en type som var riktig så kjekk og veltalende. Han er modell og virkelig super deilig. Etter at vi hadde møtt hverandre et par ganger så havnet vi i senga. Gjett om jeg ble skuffa da utstyret ikke var større enn 5 cm maks, og tykkelsen var som min tommel. jaja. sexen var helt elendig og det ble ikke noe mer med oss.

Skrevet

hehehe.

jeg hadde med en hjem fra byn en gang, jeg kjente ikke så mye egentlig. Trodde den bare var slapp ..

sendte jo litt mld etter det, og fikk bilde av pikken hans, bilde så helt ok ut... så normmal stor ut.

da vi møttes senere, edrue, fikk jeg jo en pikk som var i normal tykkelse, og ca 5 cm lang .. vi møttes jo å hadde sex noen ganger, og jeg som aldri har blitt tatt i rompa tenkte jo at det var helt greit å prøve det med en liten pikk ... det var faktisk deilig å bli tatt i rompa av en liten pikk...

men jeg følte meg ikke tilfreds av han, jeg fikk liksom ikke "ordentlig" pikk, så jeg dumpet han ....

dagen etter fant jeg ut at den lille pikken har gjort meg gravid .........

Skrevet

HAha, gravid i rumpa? :-p

Skrevet

Synes vanligvis ikke noe om å gjøre narr av folk for fysiske "defekter", men støtter HI i denne. Han hørtes ut som et skikkelig svin som hadde godt å få jekket seg ned litt.

Skrevet

Første gang jeg så en annen penis enn min fars syntes jeg den var skikkelig liten. Har sett flere i ettertid, og skjønt at min første ikke hadde liten, men at pappa har en diger.

Føler meg helt pervers som omtaler min fars penis. Men når jeg først er ekkel kan jeg jo si at det ser ut som min sønn har arvet den;)

Skrevet

12.17

Sorry, den var upassende :S

Skrevet

23:54-har han sjegg og eter r**e??

hørtse mistenkelig kjent ut =P

Skrevet

12.17.

Ja, det var skikkelig upassende!! FY!

Skrevet

Traff verdens kjekkeste reiseleder i Hellas en gang. Stor skuffelse da jeg faktisk ikke kjente at han var inni meg en gang. Den var mikroskopisk!

Men det gjorde ikke noe, jeg var 18 og bare opptatt av at han var kjekk. Sex hadde jeg ikke peil på ennå, uansett.

Skrevet

Første gange jeg hadde sex, var med kjæresten min som var 18 år.

Jeg var 15.

HERRELI det var litt av en snok. HAHA, jeg tuller ikke når jeg sier at den var på størrelse med pekefingeren min, og helt rosa.Æsj :-D

Jeg kjente ikke stort, begynte ikke å blø eller noen ting. Det kjentes mest ut som litt irriterende smerte.

Det var over på 20 sek. Da kom han.

Senere påsto han at jeg hadde løyet. At jeg ikke var jomfru, og at jeg helt tydlig hadde hatt sex med noen andre.

6mnd senere hadde jeg sex med en ny kjæreste. Vel la meg si at da gjorde det ikke bare vondt, men jeg begynte å blø også. Så han første hadde ikke klart å ta jomfru hinnen en gang.

Stakkars!

Skrevet

Hahahahahah, denne debatten gjorde fredags kvelden min mye bedre! *ler* men kan faktisk ikke si jeg har opplevd å ha sex med en med liten tiss!:) Heldigvis! haha... og typen min som klager over at han har "liten" tiss enda den er 18 cm:)

Skrevet

jeg har en gutt som er født med mikropenis.er så redd han vil bli mobbet.trist .ingen ting han kan noe for:(

Skrevet

Huff det er sant! Heldigvis kommer menn i alle fasonger akkurat som damer. De færreste er opptatt av størrelsen når de blir forelsket.

Husk at det er kun de som er opptatt av slike ting som skriver i denne tråden. Alle de andre (majoriteten) sitter bare og leser.

Skrevet

jeg hadde engang et forhold til en med så liten pikk at han brukte ballonger som kondomer.

Skrevet

hahaa 21:34..

Jeg hadde sex med en fyr jeg hadde gått ut med en stund, da vi var under dynen følte jeg ikke kuken hans skikkelig og trodde han fingret mmeg så viste deg seg han var godt i gang.. :/

Skrevet

alle klager på mennene som har lite utstyr.hva med dere.kanskje dere er vide å slappe ..ikke noe artig for en mann det,mye lapp mus der ute..begynn å tren..........

Skrevet

Ja kanskje vi kan vri litt på den: noen her med pupper som vrengte lommer? Noen med mager så fulle av valker at man kan kan gjemme hva som helst under dem? Noen med rumpa nede på knærne? Mange tenner mer på det vfisuelle enn det fysiske og her tror jeg mange av kvinnene på detet forumet sliter...

Dere kan i hvert fall gjøre noe med det - det kan ikke mannen med liten pikk.

Skrevet

Jeg var så forelsket i en helt utrolig mann for noen år siden. Vi var nesten sjelevenner. Jeg var såpass forelsket i han, at jeg var utro mot min forlovede da han var bortreist en påske. Denne mannen reisende til meg (han jobbet i utlandet). Jeg hadde pyntet meg, tatt på meg sexy undertøy etc etc... Vi drakk litt vin før vi bare regelrett kastet oss i armene på hverandre.

Jeg var så tent og så klar til å gi meg hen til han og til å fortsette et liv sammen med ham... Jeg satte meg overskrevs på fanget hans, og skulle jo normalt da kjent en erigert penis, men jeg jokket og styrte, men der var ----ingenting----

Vi gikk til sengs, men jeg må innrømme, det var en forferdelig nedtur. Jeg turde aldri kikke på den, men da jeg tok på den, var den på størrelse med et lite guttebarn, kanskje som en kvinnetommel, kanskje enda mindre...

Vi møtte hverandre et par ganger til den påsken. Og da han reiste igjen, var jeg litt lettet. Han var helt fortvilet forelsket i meg og ringte meg dag og natt og skrev lange, fine brev--- Jeg? Jeg var bare ikke forelsket lengere. Hvorfor ikke? Mulig det hadde med den mikroskopisk lille penisen hans, som jeg vil si var betydelig underutviklet. Det endret hele mitt intrykk av han som mann, og jeg fikk bare medlidenhet. Forelskelsen forsvant dessverre... kunne ikke for det. Trist egentlig. Jeg ville fått et utrolig godt liv sammen med ham.

Skrevet

Jeg hadde sex med en som hadde pikk på str med en bruskork! Kødder ikke!!

Han var både kjekk, snill og rik, men som hun andre over her skriver, jeg mistet interessen med en gang....

Ikke det at pikken må være så stor, men normal!

Skrevet

Ja, vi kvinner har utrolig mye vi kan skjemmes over, og at mannen ikke kan for størelsen på sin snurrebass, er vel noe alle vet. Hadde det ikke vært for at jeg selv har opplevd en så liten penis, at den nesten ikke kunne kalles penis, ja så skjønner jeg hva man mener når man mister interessen. Men noen kvinner klarer å se lengere enn en mikropenis og gifter seg med disse arme skapningene, og det er jo forferdelig godt og vite.

Men husk nå på en ting, det er hundreogørten ting vi kvinner har som virker avtennende hos mennene, og som mennene til stadighet diskuterer, så jeg har ikke dårlig samvittighet og sitter her på anonymforum og "klage" litt :-)

Sånn som en oppfor her sier, at kvinner ofte er vide nedentil og slappe. Mannen min fortalte at han måtte dumpe ei han var forelsket i, fordi hun hadde så flat ræv. Eller en annen, som ikke klarte og leve med puppene til ei han hadde truffet, som hadde fått barn...

Skrevet

Men kanskje man skal klage over noe som faktisk kan gjøes noe med. Det man klager over her er noe man ikke engang kan operere og som ofte har en diagnose. Fikk vondt av hun over som hadde en sønn med mikropenis og bekymret seg for mobbing.

Rumper, lår, mager og faktisk til og med en vagina kan man trene opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...