Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Alle har vi vel vært borti en liten snurrebass?? Hadde vært morsomt å dele historier! Selv daten jeg en som var utstyrt som en 3 åring... Det værste var at etter vi hadde hatt sex, som bare skjedde èn gang... Sendte han meg grove meldinger type "Fyfaen jeg skal ta deg så hardt" da svarte jeg: "Ta meg med hva????" Hørte aldri noe mer fra han.....
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Det var jo modent av deg. Stakkars mann, hadde sikkert ikke komplekser fra før nei.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg hadde en elsker en gang med en ganske så liten en , men han var en kjempe god elsker
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Fy faen, HI, jeg så for meg en morsom tråd, men du er bare tvers gjennom råtten! Skikkelig dårlig gjort av deg, du burde skamme deg. Regner med du er 12 år.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Jeg hadde en type en gang, tenåringsflørt som hadde bitteliten. Hadde store problemer med å få den inn de få gangene vi prøvde å ha sex. Var vel "normalt" tykk, men kanskje 2-4 cm lang.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 mannen min har liten... må innrømme at jeg ble litt paff første gang, lurte på om han hadde stå i heletatt. men vi har ett godt sexliv iallefall vi ble vant med han og nå kunne jeg ikke tenke meg noe annet også er han jo så hærlig på alle andre områder da
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Hi her: Jøss da! Herregud ro dere ned! Hvis dere vil ha heeeele historien var han en stor drittsekk! Frekk mot vennene mine, en skikkelig ufyselig vestkant fyr. Et eksempel: Han spyttet på en tigger på Karl Johan, da rente det over for meg! Og når han senere samme kveld sender grise meldinger fikk han tilbake! Jeg hadde da aldri sagt noe sånt med mindre han fortjente det!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Hovedinnlegget ditt går ikke på at fyren var en drittsekk, men at han har liten penis. Du vil at alle skal gjøre narr av menn med små peniser, og det slår meg som onskapsfullt og umodent. Det hjelper ikke på bildet av deg å få heeeele historien.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har bare hatt èn partner, og har derfor bare "studert" en penis i voksen størrelse. (Herregud, går det an å si det slik?) Men, fått høre av en venninne at jeg skal holde meg unna Jimmi fra Sverige. Hun fikk lættis, fullstendig. Hun håper fyren aldri skjønte hva hun lo av, da:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 He he he! Likte HI jeg! Hørtes ut som han fortjente det svaret du ga han også! Jeg hadde en gang en one night stand som hadde så liten tiss at jeg ikke kjente noenting..... og jeg har trang mus for å si det sånn ;-) Jeg syntes så synd på han at jeg hadde sex med han flere ganger.. stakkars mann!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Hahah Sympatisex! Jeg var med en som hadde kjempeliten tiss.. Stakkar. Jeg var vel 18 da og han var vel 30 og noe. Tror det var normal tykkelse, men den var bare 4 cm lang eller noe. Så lå han der da, jukk, jukk,jukk,jukk... Tok meg selv i å spørre "er den inne?" Huff... Ble med den ene gangen.. Selv om han her var en dårlig elsker, var det vel mer hele pakka som gjorde det. Menn med små tisser kan være gode elskere, og menn med digre køller kan være dårlige.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Ha ha... kom til å rote med en kompis på fest for mange år siden. Det ble med den ene gangen for å si det sånn... Den var ikke nevneverdig lang, og på tykkelse med en blyant!!! Det verste er at dette er en skikkelig nymfo fyr. Er veldig åpen på at han er litt sexgal, og legger ut som sine fantasier i hytt og pine. Den lille detaljen jeg nå vet ble liksom kronen på verket...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 He he he skjønner ikke hvorfor de tør være så store i kjeften når de er så små der nede! Innser de det ikke selv!??! Jeg hadde sex med en fyr med så liten tynn tiss at dere vil ikke tro det! Han drev å sendte meldinger av pikken sin og skrev " denne skal du få en omgang med i kveld" æææææsj! ha ha ha!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 Sendte bilder av pikken sin skulle det stå... Jeg ble ikke skremt, bare veldig ille berørt og flau på hans vegne! Og så tenkte jeg at alle som har sett oss sammen på byen sikkert har ledd bak ryggen min... Bor i en liten by, og han har jo hatt endel kjærester, og jeg VET hvordan jenter snakker!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #16 Skrevet 10. juni 2010 xen min hadde liten pikk han var min første så husker første gang jeg hadde sex med han at om det var slikt det skulle føles for isåfall kunne jeg ikke forstå hvorfor alle synes det var så deilig med sex for jeg kjente jo ingenting.(merka så vidt han var inni)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #18 Skrevet 10. juni 2010 Haha, veldig bra, HI Jeg var en gang med en som hadde en veldig liten, og det kom egentlig veeldig overaskende på meg, jeg ble helt satt ut. Skulle ta hånden ned i bokseren hans for å varme han opp litt liksom, men pikken var såpass liten at jeg fikk liksom ikke noe skikkelig tak i den, det ble til at jeg prøvde igjen og igjen for å få ett skikkelig tak, og når jeg ikke klarte det ble det en ganske pinlig pause i all "lidenskapen" liksom Når vi skulle begynne å pule skikkelig, så virket det som om han var veldig bevisst på at han hadde ganske lite å stille opp med, og begynte å fikle med å stappe en finger og to inn i tillegg! Da ble alt så klønete at jeg ikke klarte å holde meg, begynte bare å le. Heldigvis hadde vi begge to drukket, så vi bare avsluttet litt sånn sakte men sikkert, og i ettertid har vi begge to bare latet som om vi ikke husker noe fra den kvelden (selv om jeg husker alt, og det er jeg ganske sikker på at han gjør også) Det ble med den ene gangen men han, hehe...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #20 Skrevet 10. juni 2010 Jeg googlet micro penis og fant dette :http://en.wikipedia.org/wiki/File:Men_with_micropenis.jpg Nå vet jeg ikke hva jeg synes er værst, at mannen har penis på str som en ert, eller brystvorter så store som tallerkner??????????
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #21 Skrevet 10. juni 2010 Der er det noe som har gått galt et sted. Stakkars! Det må jo være noe gengreier han er jo verken kvinne eller mann. Han har en pitteliten penis og kvinnebryster.. Nei, det var bare trist.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #22 Skrevet 10. juni 2010 uff.. synes det er veldig slemt av dere å le av menn med hormonforstyrrelser!!! finnes slike kvinner og.. bare andre vei!!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #23 Skrevet 10. juni 2010 Hvem ler?? Noe jeg ikke har fått med meg??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #24 Skrevet 11. juni 2010 Min første var så liten, at jeg fikk fullstendig sjokk og panikk når jeg skulle ha sex med person nr.2 en stund etter. Begynte å blø igjen, fordi førstemann ikke engang tok hinna skikkelig med den bittelille.... Hehe..men det va jo litt greit å bli "myka" opp da, av en mini, for det gjorde vondt nok det. Hadde aldri klart å gjennomføre et samleie med en vanlig en, tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #25 Skrevet 11. juni 2010 Syns skikkelig synd på trådstarter og dere andre som har hatt dårlig erfaring med liten pikk.Dere kan virkelig ikke ha vært borti en som kan å håndtere det ordentlig. Har vært borti både store og små, for det første kunne det aldri fallt meg inn å le av noen som har en liten en..de kan jo ikke noe for det,er jo ikke akkurat det at de har valgt det sånn. For det andre så kommer det virkelig ann på hvordan det gjøres og ikke hvor stor den er...en med stor kan virkelig være dårlig han også. Mannen min har en som ikke er så stor,men fyttirakkern vi har så bra sex vi..bedre enn jeg noensinne har hatt med andre...det kommer akkurat ann på hvordan man bruker den. Har fortsatt et fantastisk sexliv selv etter 15 år,så dere må virkelig ha vært uheldige. Vi har både fantastisk sexliv og en vidunderlig fantastisk hærlig sønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå