Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Skal ha med både en liten på 1 år og to store på 11 og 13. Er det noen som var kjempefornøyd med hotellet der de bodde?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Du har to valg; Bo deg i hjel på et svindyrt disneyhotell som er kun ute for å flå deg, Eller; http://www.ibishotel.com/gb/hotel-5646-ibis-marne-la-vallee-val-d-europe/index.shtml Hotellet ligger 1 metrostopp fra disney. Hotellet ligger vegg i vegg med metroen, kjempestort akvarium, kjempestort kjøpesenter og outletlandsby. God hverdagsmat i grei kafeteria, Og koster en BRØKDEL Men, på dette hotellet finner du ingen gourmetrestaurant, minibar, men døgnåpen bar og ingen kunst. Derimot finner du bad rene nok til å ha pikknik på gulvet. Nydelige senger og rene håndduker. Noe ungt personale så service er ikke av de beste, men der er så søte når de prøver. Pluss for liker unger. Koker vann til ungemat, og gir deg ekstra håndduker bare du sier baby.
-Hengebuksvinet- Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Holiday Inn. Helt ok. Fantastiske familierom, mye muligheter for aktiviteter, stor buffet osv. Var helt perfekt. Skyssordning til parkene. Ikke sånn overdyrt heller.
-Hengebuksvinet- Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg anbefaler på det sterkeste å bo i nærheten av parkene, da det gjerne blir sent. Flott fyrverkerishow på kveldene osv. Enkelt å komme til, parkering osv.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Takk for svar, disse skal jeg sjekke ut! Hengebuksvinet...hvilket Holiday Inn mente du?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Cheyenne Hotel! Supert for oss med barn i alle aldre! Hotellet ligger 5 min med buss fra parkene, bussen går til parken hvert 10 min fra kl 0930-2030, Parkene åpner jo kl 10 og stenger kl 2000. Metroen ligger på busstoppen så hvis dere vil så kan dere enkelt komme dere til Paris. Hotellet er cowboy inspirert, dvs at det er formet som en ville vesten by. Det er stengt for biltrafikk inne på område slik at barna kan løpe fritt, det er leker til barna der samt maten er ok. ( frokost er inkl) Rommene er ikke så verst ( en køyeseng og en dobbeltseng på hvert rom) , det er stille og rolig på kvelden/natten.. Når du sjekker inn her så får du det du trenger av billeter, men husk å spørr om fast pass billetter ( koster litt ekstra tror jeg), for da slipper dere å stå i kø i løpet av den tiden dere er der.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 (ps: dette er ikke et dyrt hotel, sjekk ut prisene på www.disneylandparis.com )
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Vi bodde nå på Explorers Hotel. http://www.explorershotels.com/us/home.php Ikke så ille pris, svømmebasseng med sklier som var veldig populært, shuttlebuss til Parken. Ellers har vi tidligere bodd billigere, men da slik at må ha leiebil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå