Gå til innhold

Hva syns dere om dette jentenavnet?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker så veldig at hvis den jeg har i magen blir ei jente at hu skal hete Tale Therese. Therese blir bare et mellomnavn. Og kommer ikke til å bli brukt til vanlig. Selv heter jeg Silje Therese, men bruker bare Silje. Det er jo ikke noe bindestrek der:P Noe med Therese som mellomnavn kommer hun til å hete uansett da det er tradisjon i vår familie at den førstefødte jenta heter Therese.

Men altså, Tale, jeg forguder det navnet men samboer hater det. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141962898-hva-syns-dere-om-dette-jentenavnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at sambo ikke liker det er at han innbilder seg at Tale er guttenavn. Men han kommer jo ikke med forslag selv.

De falt ikke helt i smak desverre, og ikke kan jeg bruke Mali eller Karen da to av mine kusiner heter det.

Jeg liker også Saga, men der kommer sambo igjen, og sier at det minner han om motorsag og sagbruk :/

Siri Therese

Mari Therese

Anja Therese

Sina Therese

Ada Therese

Selma Therese

Mina Therese

Ingrid Therese

Ine Therese

Juni Therese

Maja Therese

Birte Therese

Nina Therese

Ane Therese

Vilde Therese

Dorte Therese

Janne Therese

Andrea Therese

Elin Therese

Karita Therese

Leah Therese

Lena Therese

Mange fine men en hel haug jeg ikke kan bruke pga familie.

Selma har jeg tenkt på flere ganger, men regner nesten med at jeg veit hvordan sambo kommer til å reagere. derfor har jeg ikke nevnt det til han en gang. Han liker jo INGEN pene navn.

Jaggu bra vi har godt til til å krangle oss til en enighet hvis det blir jente:P

Guttenavn har vi alt bestemt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...