Nr 2. 31.01.10 Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hei Er det noen som vil dele erfaring på hva som er smart og ta med på flyet til baby på 5 mnd, tenker litt på hva man må huske på som er greit og ha i stellevesken? har satt opp :1pakke fruktbeger 2 skift Bleier Våtservietter Klut Smekker ekstra smokk Noe flere ting?
Gjest Kira06 Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg ville i tillegg tatt med et teppe, ettersom det ofte blåser litt kaldt inne i flyet pga aircondition. Og kanskje en eller to leker som babyen er glad i, slik at man får litt pause fra underholdningen:) Vi fløy med Norwegian til Spania, og der var det også lite fasiliteter når vi skulle skifte bleie. Så anbefaler å ta med engangsstelleunderlag, i tilfelle man må skifte på gulvet. Ellers tror jeg du har fått med deg det meste....
mamma_til_solstråle Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Vi har hatt med dyne når vi har reist med så små. Ålreit fordi du må ha den vesle på fanget hele tiden, og det kan bli klamt og varmt. Ellers er det lurt med favorittleke- tida kan bli lang hvis den vesle ikke sover. God tur:)
X10ne Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Vi har akkurat kommet hjem fra sydentur med vår lille på 6 mnd. Jeg har to små supertips jeg gjerne deler: Som hun over her sier, ta med en liten babydyne. Det kan virke som mye å drasse på, men den er gull verdt. Amming og soving i flysetet blir myye lettere! Ta med litt hyssing slik at du kan binde fast lekene i setet foran. Slik unngår du mye krabbing på gulvet for å plukke dem opp. Er jo ikke akkurat god plass mellom seteradene... God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå