Gå til innhold

merkelig reaksjon fra jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var hos jordmor senest igår, mulig litt sent men men. Da jeg ringte for å bestille time måtte jeg forklare hvorfor, så jeg nevnte blant annet litt smerter i bekken/hofte og da ble jeg avspist på telefonen at jeg hadde bekkenløsning og at jeg ikke kunne forvente at jordmor hadde en mirakelkur. så jeg gikk med en merkelig følelse til timen, men det viste seg at jeg ikke hadde bekkenløsning, noe som jeg tvilte på uansett, men hun viste seg komplett overrasket da jeg nevnte at jeg enda er kvalm og spyr og brekker meg, er i 6 måned. hun oppførte seg som jeg skulle være et engangstilfelle. er nå litt usikker på hva jeg skal tro, selv om jeg tviler på at jeg er den eneste, eller at det bare er jordmor som rar.

håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangen merkelige jordmødre der ute:-) Er jo mangen som spyr hele svangerskapet. Jeg kjenner flere som har gjort det. Ikke noe unormalt i det.

Skrevet

tenkte meg nesten det, og det var jo greit nok når fastlegen rynket på nesa over det, men jeg tenkte jo at jordmor har mer erfaring så ble veldig overrasket over reaksjonen hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...