Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har være på handle tur til Åre i dag,masse godt der.

Hadde en skikkelig dårlig start på dagen. klarte ikke å presse mat ned i halsen,nesten. Brukte vel 30 min på en skive med kokt skinke og en kopp te. Men heldigvis kom det seg etter en del timer og vi hadde oss en god middag på vei hjem.mmmmm Biffsnadder, tror ikke jeg har slukt maten så fort på lenge. Skal bli spennede å se hvordan jeg skal få maten ned i morgen da. Men no har jeg kornmo og det skal nok hjelpe litt vil jeg tro. Så det er vel på tide å teste snart og. Blir spennede.

Dere da damer, står til med dagen deres i dag da????? Noen andre med symptomer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært litt dårlig i går og dag, så sliter litt med halsen akkurat nå, men ellers helt grei dag her. I går lå jeg med feber, så har egentlig stort sett holdt sofaen i dag. Skal nemlig på harryshopping i morgen, og grillfest her hjemme på lørdag, så har ikke tid til å bli syk ;-)

Jeg har vel egentlig bare bestemt meg for å ikke "lete" etter symptomer, teste i hytt og pine osv, men heller bare ta det som det kommer, men i dag har jeg merket mer utflod enn vanlig. Om det er TR som kommer eller noe annet, det vet jeg ikke :)

Har ikke hatt en mnd hvor vi har prøvd så mye, heller ikke tenkt så mye på det- så vi får se.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...