Gå til innhold

ubehagelig ultralyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke noe god opplevelse på ul i går. Jordmor var rett å slett spydig! Først var hun veeeldig sjokkert over at jeg "bare" var 20 år, og når hun fortalte at det ble jente og reaksjonen min var ett overraskende "ååå!!:D" lo hun av meg på den frekkeste måten og kommenterte :"er DET reaksjonen din?" og ristet på hode. ..

ble også flyttet fra 19 +1 til 17+5 ( ikke at det har noe med jm å gjøre),

klarte heldigvis å overtale de i skranken til å få meg på vekstkontroll , men må tilbake til samme damen.. hurra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud for ei jordmor. Forstår at dette var leit og skuffende for deg.

Dette skulle jo være en god og behagelig opplevelse for deg.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg forlangt å komme til ei annen ei neste gang. Si at det såret deg masse.

Gratulerer med ei jente i magen. :=)))

Skrevet

tusen takk :)

ja, følte ikke at det ble så veldig kjekk opplevelse.

kan jeg kreve en annen? har lurt litt på det men hun sa at jeg måtte gå til henne da alle jordmødre målte ulike lengder og ulike terminer (?!)

dette hørtes jo i seg selv veldig upålitelig ut fra før av

Skrevet

What??? Det syntes jeg hørtes veldig rart ut. Krev og forlang ei annen jordmor. Jeg får ikke samme jordmor neste gang, pga ferieavikling.

Så det må jo bare være helt bullshit. Huff, jeg hadde blitt så sinna. Hehe.

Man skal føle seg vel hos den jordmora man går til i graviditeten.

Stå på kjære deg:=)

Skrevet

Beregning av babyens alder forgår jo kun på en måte; måling av hode- og mageomkrets samt lengemål på lårbeinet.....finnes ingen annen måte å gjøre det på, så det skal du ikke bekymre deg for! :)

Når det gjelder hennes oppførsel så finnes det ingen unnskyldning i verden som skulle kunne forsvare måten å snakke til deg på....!

Jeg ble selv gravid som 18 åring for 8 år siden....og hadde blitt skikkelig lei meg dersom noen viste en slik holdning til min graviditet (spes i helsevesenet)...!

Hadde noen slengt en slik kommentar til meg og den personen jeg er idag, så hadde jeg nok svart tilbake og vel så det!! Men ikke for 8 år siden nei....

Sender deg en god klem, du burde (for din egen del) kreve ny JM neste gang.....og forklar hvorfor! Lykke til!

Skrevet

ble jo rimelig satt ut men prøvde å ikke klikke helt vinkel framfor sambo stakkars . hehe.

tenkte å be om ny nå når jeg får brevet, vis ikke så avbestiller jeg hele greien, ikke søren om jeg skal til henne !

hadde aldri trodd 20 år var så fryktelig gale da det handler litt mer om hva man har i hode. i tillegg til at sambo er eldre, vi eier og alt er på stell !så alderskritikk er det værste jeg veit! :P

takk for støtten jenter :-D var godt å få klagd litt . hihi

Skrevet

Jeg jobber selv i helsevesnet, er sykepleier, og hadde jeg vært deg, hadde jeg helt klart bedt om en annen......går ikke an og oppføre seg sånn. Hvor gammel du er eller hvordan du reagerer er da virkelig bare din business.....hun skal gjøre jobben sin hun.

Skrevet

Jeg hadde nektet å gå tilbake til den jordmora, og jeg ville ha klaget på henne. Jordmødrene burde ha visse egenskaper, og det er blant annet empati og evnen til å være hyggelig.

Skrevet

gud for en ufin heks!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...