tryllestøv Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hei Jeg fikk diagnosen moderat endometriose etter laparaskopi i 2009. Helt siden jeg var i tenårene ha jeg hatt blødninger utenom menstrasjonene og jeg begynner alltid å spotte noen dager før mens. Opp til en uke. Jeg lurer på om dette er knyttet til endometriosen og lurer dermed på om hvor mange av dere som spotter?
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Hei! Har fått påvist endometriose eg også, men har ikkje blitt sjekka med laparaskopi, så eg anar dessverre ikkje kor gale det eventuelt er. Gjekk på p-pilla i 10 år, og var i periodar veldig plaga med spotting medan eg gjekk på den. Etter eg slutta i oktober har eg hatt lite spotting eigentleg, men får det alltid noken daga før menstruasjonen, ca 2-3 er mest vanleg. Då er det i varierande mengde, farge og konsistens. Går til akupunktur for diverse plager, og på tirsdag sette ho ei nål i øyret mitt, samtidig som ho "åja og offa" seg over at det var mykje grums i forbindelse med livmora mi. Etter det har spotta eit par-tre daga , og dette sjøl om eg er på dag 11 i syklusen. Litt uvanleg, so kanskje har ho truffe noke me den nåla... (???) Spotting i forbindelse med menstruasjon er nok relativt vanleg trur eg, men endometriosen kan nok bidra til spotting ellers i syklusen. For all del, eg er ingen ekspert, men....! Ana ikkje om svaret var noke til svar, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå