Bizarre Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Idag har jeg vert på UL etter at jeg fikk et panikkanfall etter å ha prøvd angelsound og funnet ut at hjertelyden til den lille slo aaaltfor sakte ( jeg har sikkert hørt min egen puls eller noe ). Bestilte en privat UL og fikk komme inn på dagen Fikk se en frisk og fin liten skatt på skjermen, og fikk høre verdens beste hjertelyd <3 Den var helt perfekt sa legen. Han kunne ikke se noe galt med den lille og alt såg helt fint ut. Han klarte desverre ikke å se kjønn siden luringen satt med rompa ned, men forhåpentligvis får vi sett det på den ordinære UL'en 6.juli. Men det er jo så leeeenge til! Er det noen snille sjeler der ute som vil se på meg og si meg om det er en sønn eller datter som kommer til oss i desember? Blir veldig glad om dere vil hjelpe meg, det hadde betydd MYE for meg Jo flere som svarer jo bedre... På forhånd takk <3
Bizarre Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2010 Kom igjen da jenter.... Jeg lover å skryte uhemmet av de av dere som spår rett *fnis*
Sanna28 Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Jeg fikk inn ei jente. Jeg fikk også inn tallet 12. Har du termin rundt 12. desember? Lykke til!
Bizarre Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2010 sanna: Oij oij Spennende! Jeg har foreløpig termin 1.desember. Men kan jo vere klokkeslett du har fått inn? Alt den lille jenta kommer klokka 12 på dagen Blir spennende å se om du har rett... Samboeren min og pappa er også overbevist om at det er jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå